Áltlános Szerződési Feltételek

1) Preambulum

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban „ÁSZF”) célja, hogy teljeskörűen szabályozza a VADOV Műszaki Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (a továbbiakban: „Szolgáltató” vagy „Printonit”) által működtetett, a www.printonit.hu weboldalon keresztül elérhető felhasználási-, illetve a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatás általános szerződési feltételeit.

2) Általános és értelmező rendelkezések

A weboldalon keresztül, elektronikus megrendeléssel történő vásárlással a jelen ÁSZF-ben meghatározott feltételek szerint adásvételi szerződés jön létre a Szolgáltató és a szolgáltatást igénybe vevő személy (a továbbiakban: „Megrendelő”) között. A szerződés interneten kötött, de nem írásba foglalt szerződésnek minősül, melynek tartalma kizárólag elektronikusan kerül iktatásra és archiválásra, továbbá utólagosan hozzáférhető magatartási kódexre nem utal.

A Megrendelő a www.printonit.hu weboldalon a megrendelés leadásakor a Szolgáltató rendeléskezelő felületén elhelyezett jelölőnégyzet kipipálásával kifejezetten tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF által meghatározott szerződéses feltételeket, annak minden rendelkezésével egyetért és azokat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Szolgáltató kifejezetten felhívja a Megrendelő figyelmét, hogy a www.printonit.hu weboldalon leadott megrendelésekre egyaránt a jelen ÁSZF rendelkezéseit kell alkalmazni.

A) Az ÁSZF hatálya

a) Az ÁSZF személyi hatálya

Jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Szolgáltató, mint eladó és a Megrendelő, mint vevő között, a weboldalon keresztül, elektronikus megrendelés útján létrejött jogviszonyra.

b) Az ÁSZF tárgyi hatálya

Jelen ÁSZF teljeskörűen és automatikusan szabályozza a Szolgáltató, mint eladó és a Megrendelő, mint vevő között létrejött adásvételi, valamint a szállítási jogviszony feltételeit.

c) Az ÁSZF területi hatálya

Jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Szolgáltató, mint eladó és a Megrendelő, mint vevő közti összes, Magyarország területén létrejött jogügyletre.

d) Az ÁSZF időbeli hatálya

Jelen ÁSZF a közzétételének napjával lép hatályba azzal, hogy az egyes megrendelők vonatkozásában az ÁSZF rendelkezései a weboldalon a megrendelés leadásával egyidejűleg válnak kötelező erejűvé. Jelen ÁSZF hatályát veszti annak módosítása vagy visszavonása esetén. A felek jogviszonyában az egyes cselekmények megítélése során, illetve esetleges vita esetén mindig a megrendelés leadásának időpontjában hatályos ÁSZF rendelkezéseit kell alapul venni.

B) Az ÁSZF elérhetősége és módosítása

A Szolgáltató az ÁSZF mindenkor hatályos szövegét közzéteszi a www.printonit.hu weboldalon, így az valamennyi Megrendelő számára hozzáférhető, elérhető és nyilvános.

Az ÁSZF egyoldalú módosítására a Szolgáltató időbeli korlátozás nélkül jogosult – a jogszabályban meghatározott kivételekkel, és a jelen ÁSZF által megjelölteken túl – minden olyan esetben, amikor azt a gazdasági, szolgáltatási körülményekben beállt változások, így különösen a Szolgáltatás fejlesztése iránti igény, a Szolgáltatásra (pl.: kiegészítő szolgáltatások, kapcsolódó eljárások, a teljesítésben közreműködők), illetőleg a Szolgáltató működésére vonatkozó lényeges feltételek, valamint a technológia (pl.: termékekkel kapcsolatos jellemzők, fogalomhasználat) megváltozása azt indokolttá teszi.

A módosított ÁSZF szövegét a Szolgáltató köteles legalább tizenöt (15) nappal a módosítás hatálybalépését megelőzően www.printonit.hu weboldalon közzétenni. A módosítást oly módon kell nyilvánosságra hozni, hogy a felek számára egyértelműen megállapítható legyen a módosítás ténye, a hatályba lépés időpontja, illetve a módosítással érintett rendelkezések köre.

Az ÁSZF elfogadásával a megrendelést leadó felhasználó egyben kötelezettséget vállal arra, hogy a Szolgáltató által egyoldalúan módosított ÁSZF rendelkezéseit tudomásul veszi, azokat magára nézve kötelezőnek ismeri el.

C) Fogalom meghatározások

Szolgáltató: jelen ÁSZF vonatkozásában szolgáltatónak minősül a VADOV Műszaki Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (rövidített cégnév: VADOV Kft., székhely: 1037 Budapest, Körtvélyes köz 6., cégjegyzékszám: 01-09-728237, adószám: 13300757-2-41).

Megrendelő: jelen ÁSZF vonatkozásában megrendelő az a természetes, illetve jogi személy vagy jogi személyiség nélküli egyéb szervezet vagy egyéb gazdálkodó szervezet, aki/amely a Szolgáltatást igénybe veszi.

Szolgáltatás: a Szolgáltató által nyújtott, a www.printonit.hu weboldalon igénybe vehető szolgáltatás, amellyel a Szolgáltató a Megrendelő által kiválasztott és/vagy megtervezett termékek elkészítésére, tulajdonjogának átruházására, és ezen termékek Megrendelőnek való átadására, míg a Megrendelő a termékek vételárának megfizetésére, és azok átvételére vállal kötelezettséget.

Termék: mindazon áru, amely a Szolgáltató termékkatalógusában szerepel és a weboldalon megtalálható, illetve amely elkészítését és tulajdonjogának átruházását, illetve átadását a Szolgáltató jelen ÁSZF által meghatározott feltételek szerint vállalja.

www.printonit.hu: a Szolgáltató által működtetett weboldal, melyen keresztül a Megrendelő felveheti a Szolgáltatóval a kapcsolatot, és árajánlatot kérhet, amelynek elfogadása esetén a weboldalon elektronikus úton adhatja le megrendelését.

Fogyasztó: az a természetes személy, aki szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül jár el jelen ÁSZF hatálya alá tartozó termékek megrendelése, valamint azok megvásárlására kötött szerződések során.

3) A szolgáltatás igénybevétele

A) Megvásárolható termékek köre

A Szolgáltató weboldalán megtalálható különböző fajtájú ruhadarabok közül a Megrendelő által kiválasztott ruhadarabokra a Szolgáltató – a Megrendelő által továbbított, vagy a Szolgáltató által, a Megrendelő felkérésére elkészített – grafikát nyomtat. A weboldalon megtalálható különböző fajtájú ruhadarabok csak az előzőekben ismertetett nyomtatással együtt kaphatóak.

A Szolgáltató szavatolja, hogy a weboldalon elérhető termékek kizárólag ellenőrzött gyártótól, illetőleg forgalmazótól beszerzett, jó minőségű termékek.

Szolgáltató a weboldalon közzétett, a termékekről készített képeket mindig a legnagyobb gondossággal készíti/készítteti el, ugyanakkor a képek illusztrációs célokat szolgálnak.

B) Megrendelés

A megrendelések leadása kizárólag a Szolgáltató által üzemeltetett, a www.printonit.hu weboldalon, elektronikus úton lehetséges a Szolgáltatóval történő egyeztetést, és az árajánlat elfogadását követően. Telefonon, faxüzenetet, postai vagy elektronikus levél formájában leadott rendeléseket a Szolgáltató nem fogad el. A megrendelésre vonatkozó visszaigazolást és tájékoztatást a Szolgáltató szintén elektronikus úton, a kapcsolatfelvétel vagy a megrendelés során megadott e-mail címre továbbítja a Megrendelő részére.

A megrendelést megelőzően a Megrendelő a www.printonit.hu weboldalon tájékozódhat, hogy a Szolgáltató mit és hogyan tud szolgáltatni. A „Kínálatunk” gombra kattintva a Megrendelő megtekintheti a ruhadarabokat, illetve kiegészítőket, amelyekre rákerül majd a Megrendelő által megadott vagy a Szolgáltatótól megrendelt/a Szolgáltató által megtervezett grafika. A Megrendelő az „Árajánlat kérés!” gomb megnyomásával a kapcsolati űrlapra érkezik, amelynek kitöltése – illetve (amennyiben a Megrendelő már rendelkezik ilyennel, és nem a Szolgáltatónak kell megterveznie) a kinyomtatandó grafika csatolása – valamint az adatvédelmi irányelvek jelölőnégyzet kipipálásával történő kifejezett tudomásul vétele és elfogadása után a „Küldés” ikonra kattintva beküldi a Szolgáltató rendszerébe az adatait, illetve az árajánlatra és látványtervre vonatkozó kérelmét. A Szolgáltató a beérkezett Megrendelő általi megkeresés vonatkozásában e-mailen felveszi a kapcsolatot a Megrendelővel, valamint elkészíti az egyedi árajánlatot és a látványtervet. Amennyiben a Megrendelő elfogadja az árajánlatot a Szolgáltató a Printonit weboldalán belül létrehoz a Megrendelő számára egy külön felületet, amely a Megrendelő pontos rendelését és – a Megrendelő által már elfogadott – árat tartalmazza. Ezen oldal elérhetőségét a Szolgáltató a Megrendelőnek az általa korábban már megadott e-mail címére küldi el. A link a Megrendelőt a megrendelését tartalmazó weboldalra irányítja, ahol a Megrendelő megadhatja a számlázáshoz, valamint a szállításhoz szükséges adatokat, választhat a rendelkezésre álló szállítási módok közül, végül ellenőrizheti a megrendelés adatait, valamint az adatvédelmi irányelvek jelölőnégyzet kipipálásával történő kifejezett tudomásul vétele és elfogadása után véglegesítheti megrendelését a „Megrendelés véglegesítése” gombra kattintva. A megrendelés véglegesítése előtt a Szolgáltató a kiválasztott termék(ek) lényeges tulajdonságairól, azok ellenértékének összegéről, az ezen felül felmerülő valamennyi költségről (pl.: csomagolási, postázási, szállítási díjakról) tájékoztatást nyújt. A megrendelés véglegesítése során a rendszer lehetőséget biztosít a Megrendelő részére a fenti adatok ellenőrzésére és módosítására. A Megrendelő a megrendelés véglegesítésével a Szolgáltató által nyújtott tájékoztatást kifejezetten elismeri és tudomásul veszi.

A megrendelésre vonatkozó adatok – így különösen a termékek köre és mennyisége, azok ellenértéke és a szállítási mód – ellenőrzését és véglegesítését követően a Megrendelő a „Megrendelés véglegesítése” gombra kattintva tudja megrendelni a kiválasztott terméke(ke)t.

A megrendeléssel a Megrendelő kifejezetten elismeri és tudomásul veszi a Szolgáltató által nyújtott tájékoztatást, valamint, hogy a megrendelés körében tett nyilatkozata (így a „Megrendelés véglegesítése” gomb megnyomása) fizetési kötelezettséget von maga után.

C) A termékek rendelkezésre állása

A Szolgáltató a megrendelést követően azonnal automatikus értesítést küld a megrendelés fogadásáról. Szolgáltató a megrendelés beérkezését követően ellenőrzi annak teljesíthetőségét, és a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb 2 (kettő) munkanapon belül elektronikus üzenet formájában visszaigazolja a megrendelést.

A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve a Megrendelőhöz megérkezettnek, amikor az számukra hozzáférhetővé válik. A Szolgáltatót nem terheli semmilyen felelősség abban az esetben, amennyiben a visszaigazolás azért nem érkezik meg a Megrendelőhöz, mert e-mail címét pontatlanul adta meg, illetve az e-mail fiók a tárhely telítettsége miatt a Megrendelő számára nem elérhető.

Ha a visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított legkésőbb 2 (kettő) munkanapon belül a Megrendelőhöz nem érkezik meg, úgy a Megrendelő mentesül a szerződéses kötelezettség alól.

Szolgáltató jogosult arra, hogy az alábbi esetek bármelyikének fennállása esetén – a Megrendelő egyidejű értesítése mellett – ne fogadja el a leadott megrendelést:

– ha a megrendelést követő 3 (három) napon belül a Megrendelő nem utalja át a megrendelt termékek előlegét (a végösszeg 30%-a);

– ha a Megrendelő az utalásos fizetés során a Megrendelő pénzintézete a tranzakciót nem engedélyezi;

– ha a Megrendelő nem valós adatokat ad meg, vagy nem adja meg a megrendelés teljesítéséhez elengedhetetlenül szükséges adatokat.

A Szolgáltató a megrendelhető termékek minimális mennyiségét nem határozza meg, azonban az egyes termékek, illetőleg termékcsoportok esetében jogosult a kiszerelés minimális mennyiségét meghatározni. A Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy egyes termékek, illetve termékcsoportok vonatkozásában meghatározza az adott Megrendelő által megvásárolható maximális mennyiséget, mely az esteleges korlátozást minden esetben egyezetetés előzi meg.

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a Szolgáltatáson, illetve a weboldalon megtalálható termékek körén, és azok árain bármikor módosítson.

D) Kiszállítás

Szolgáltató kötelezettséget vállal, hogy a weboldalon keresztül leadott, és a Szolgáltató által visszaigazolt megrendelés esetén a Megrendelő által meghatározott mennyiségű terméket becsomagolja, és a Megrendelő által választott szállítási módnak megfelelően a megjelölt magyarországi címre szállítja, és ott a Megrendelő – vagy az általa kijelölt harmadik személy – részére átadja.

Magyarország területén kívüli postai, illetve egyéb címre történő szállításra nincs lehetőség.

A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal vagy postai küldeményként történik, illetőleg a Szolgáltató lehetőséget biztosít a megrendelt termékek személyes átvételére is. Az egyes szállítási módokról, a Szolgáltató által vállalt szállítási határidőkről, illetve azok változásáról Szolgáltató minden esetben a weboldalon, a „Szállítási információ” menüpontban tájékoztatja a Megrendelőt. A kiszállítást követően Megrendelő a kézhez kapott terméket haladéktalanul, de legkésőbb 36 órán belül köteles mennyiségi és csomagolási szempontból ellenőrizni.

A Szállító nem vállal felelősséget azokért a károkért, melyek a Megrendelőt abból fakadóan érik, hogy a megrendelés során nemlétező, és/vagy nem a saját telefonszámát adja meg. Szolgáltató felhívja a Megrendelő figyelmét arra, hogy amennyiben a Megrendelő külföldi mobilszolgáltatóhoz tartozó telefonszámot ad meg a megrendelés során, úgy a Szolgáltató nem vállal felelősséget azért, ha a termék kiszállítását végző partnere a kiszállításról a Megrendelőt – technikai vagy más okból – SMS-ben nem értesíti, illetve a Megrendelővel nem veszi fel telefonon keresztül, közvetlenül a kapcsolatot a termék kiszállítását megelőzően. A Szolgáltató nem vállal felelősséget továbbá azért, ha a megrendelt termék kiszállítása a fenti okok bármelyike miatt meghiúsul.

E) Fizetési mód

A Szolgáltató a Megrendelő által leadott, majd elektronikus úton visszaigazolt megrendelése alapján a Szolgáltatás ellenértékének 30%-áról (előleg) számlát állít ki, melyet a Szolgáltató számlázási szolgáltató partnere juttatt el közvetlenül a Megrendelő részére e-mailben, a Megrendelő által nyomtatható formában, amelyet Megrendelőnek haladéktalanul banki utalással, de legkésőbb a megrendelést követő 3 (három) napon belül ki kell egyenlítenie. A Szolgáltató csak az ellenérték 30%-ának beérkezését követően tudja elkezdeni a termékek elkészítést.

A termékek forintban meghatározott minimum és maximum árát a Szolgáltató a weboldalon feltünteti, amely – a megadott intervallumon belül – a megrendelt szolgáltatás milyenségétől függően változik. Az ilyen módon feltüntetett árak az általános forgalmi adót nem tartalmazzák. A Szolgáltató jogosult a termékek árát bármikor egyoldalúan módosítani.

Az egyes megrendelések elküldését követő elektronikus visszaigazolás tartalmazza az adott megrendelés ellenértékét és esetleges szállítási költségét. A megrendelt és kiszállított termék fennmaradó ellenértékét (vagyis az ellenérték 70%-át), valamint az esetleges kiszállítási díját Megrendelő banki utalás útján egyenlítheti ki Szolgáltató felé.

Szolgáltató kifejezetten felhívja a Megrendelő figyelmét arra, hogy késedelmes fizetés esetén a Szolgáltató a jogszabályban meghatározott mértékű késedelmi kamat felszámítására jogosult.

Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy azon Megrendelő esetében, aki az általa megadott szállítási címen nem veszi át a megrendelt termékeket legalább két egymást követő alkalommal, újabb megrendelést a Megrendelőtől csak abban az esetben fogadjon el, ha a Megrendelő a megrendelt termékek ellenértékét a Szolgáltató részére előre megfizeti, majd azokat személyesen átveszi Szolgáltató székhelyén.

F) Szavatosság

a) Kellékszavatosság

A Szolgáltató a weboldalon elérhető és megrendelhető termékekről, azok tulajdonságairól folyamatos és megfelelő tájékoztatást nyújt. A termékeknek alkalmasnak kell lenniük azokra a célokra, amelyekre más, azonos fajtájú termékeket rendszerint használnak, rendelkezniük kell azzal a minőséggel, amely azonos fajtájú termékeknél szokásos, és amelyet a Megrendelő elvárhat, valamint rendelkezniük kell a Szolgáltató által adott, a weboldalon elérhetővé tett leírásban szereplő tulajdonságokkal.

A Szolgáltató a hibás teljesítésért felelősséggel tartozik (kellékszavatosság). A Szolgáltató hibásan teljesít, ha a termék a kiszállítás (teljesítés) időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy szerződésben meghatározott tulajdonságoknak kivéve, ha a hiba a szállítás következménye. A Megrendelő hibás teljesítés esetén kifogást terjeszthet elő, kifogását a Szolgáltató bármely elérhetőségén, írásban közölheti az alábbiak szerint:

1. A Megrendelő szavatossági igényként elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a kijavítás vagy kicserélés teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Szolgáltatónak – másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne. A Szolgáltató a kifogásként előterjesztett kijavítási vagy kicserélési igény beérkezésétől számított 15 (tizenöt) napon belül a választott szavatossági igénynek, a Megrendelőnek okozott jelentős érdeksérelem nélkül eleget tesz. Ha a kijavítás/kicserélés időtartama a 15 (tizenöt) napot várhatóan meghaladja, úgy a Szolgáltató tájékoztatja a Megrendelőt a javítás/csere várható időtartamáról.

Szolgáltató kifejezetten rögzíti, hogy a weboldalon elérhető termékek jellegéből fakadóan hibás teljesítés esetén a Megrendelő elsődlegesen kicserélés iránti igényét érvényesítheti.

2. Ha a Szolgáltató a kijavítást vagy kicserélést nem vállalta, vagy a Megrendelőnek a kijavításhoz, kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, vagy a kötelezettségének a fenti határidőben nem tud eleget tenni, a Megrendelő – választása szerint – arányos árleszállítást igényelhet, a Szolgáltató költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja a terméket, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. Amennyiben a Megrendelő hibás teljesítésre hivatkozva akarja megszüntetni a szerződést, úgy a Szolgáltatót terheli annak bizonyítása, hogy a hiba jelentéktelen.

3. Megrendelő a hibás teljesítés esetén akkor is jogosult – a szerződésszegés súlyához igazodva – arányos árleszállítást kérjen vagy elállni a vásárlástól, ha:

– Szolgáltató nem végezte el a kijavítást vagy kicserélést, vagy elvégezte, de nem teljesítette a kicserélt termék saját költségén történő visszavételét, vagy

– ismételt teljesítési hiba merült fel, annak ellenére, hogy a Szolgáltató megpróbálta orvosolni a hibát, vagy

– a termék hibája olyan súlyú, hogy azonnali árleszállítást vagy azonnali elállást indokol, vagy

– Szolgáltató nem vállalta orvosolni a hibát vagy nyilvánvaló a körülményekből, hogy észszerű határidőn belül vagy a Megrendelőnek okozott jelentős érdeksérelem nélkül nem is fogja azt megtenni.

4. Amennyiben a Megrendelő a szerződést teljes egészében vagy a szerződés alapján szolgáltatott termékek egy részét illetően szünteti meg, úgy

– a Megrendelőnek – a Szolgáltató költségére – vissza kell küldenie a Szolgáltatónak az elállással érintett terméket; és

– a Szolgáltatónak haladéktalanul vissza kell térítenie a Megrendelő részére az érintett termék megfizetett vételárát, amint a terméket vagy az annak visszaküldését igazoló okiratot átvette.

5. Amennyiben a hibás teljesítés a megrendelt termékeknek csak meghatározott részét érinti, és azok tekintetében az elállás feltételei fennállnak, a Megrendelő a szerződést csak a hibás termék tekintetében szüntetheti meg, de jogosult az azokkal együtt rendelt bármely egyéb termék vonatkozásában is elállni a vásárlástól, ha a Megrendelőtől nem várható el észszerűen, hogy csak azokat a termékeket tartsa meg, amelyek vonatkozásában hibás teljesítés nem történt.

6. A Megrendelő a választott szavatossági igényről másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles azonban a Szolgáltatónak megfizetni kivéve, ha az áttérésre a Szolgáltató adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

7. A Megrendelő a hiba felfedezését követően a tőle elvárható legrövidebb időn belül köteles azt közölni. A hiba felfedezésétől számított 2 (két) hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Megrendelő felelős.

8. Az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő 1 (egy) éven belül a Megrendelő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen. A Megrendelő szavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított 2 (két) év alatt évül el.

b) Termékszavatosság

A Szolgáltató által a Megrendelőnek eladott ingó dolog (termék) hibája esetén a Megrendelő követelheti, hogy a Szolgáltató a termék hibáját javítsa ki, vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a Megrendelő érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

A Szolgáltató mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy

1. a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;

2. a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy

3. a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.

A szavatosság tekintetében egyebekben a Ptk., valamint fogyasztónak minősülő Megrendelők esetén a 45/2014. (II. 26.) Korm.rendelet, 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet, valamint a 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezései az irányadók.

G) Panaszkezelés

a) Panasz benyújtása a Szolgáltatóhoz

Megrendelő a rendelés elküldését követően, annak Szolgáltató általi visszaigazolásáig jogosult a megrendelést elektronikus úton visszavonni. A Szolgáltató általi visszaigazolást követően Megrendelő kizárólag Szolgáltató felmerült kárának megtérítése mellett jogosult a rendelést visszavonni.

A Megrendelő köteles a csomagot kézbesítéskor, illetve átvétel során megvizsgálni, és a terméken észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés észlelése esetén a csomagot nem köteles átvenni. Sérült – ugyanakkor Megrendelő által átvett és nem kifogásolt – csomagolású termék esetén Megrendelőt terheli annak bizonyítása, hogy a termék a kiszállítás során sérült meg.

Amennyiben megrendelése során, illetőleg a termékek átvételét követően Megrendelőnek bármilyen panasza merülne fel, Megrendelő jogosult panasszal élni. A Szolgáltató által teljesített kiszállítás kapcsán felmerült esetleges panaszokat Szolgáltató a kiszállítás időpontját követő 36 (harminchat) órán belül fogad el.

A panasz továbbítására lehetőség van az info@printonit.hu e-mail címre küldött elektronikus üzenet formájában, illetőleg postai úton a VADOV Kft., 1037 Budapest, Körtvélyes köz 6. levelezési címre küldött levélben, valamint szóban, telefonon a +36 30 501 2860 számon.

A szóbeli panaszokat a Szolgáltató haladéktalanul megvizsgálja, és amennyiben azok megalapozottnak bizonyulnak, úgy intézkedik a panaszok orvosolása érdekében. Amennyiben a Megrendelő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy annak azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát átadja a Megrendelőnek. Az írásbeli panasz beérkezését követően az abban foglaltakat Szolgáltató a kézhezvételtől számított 30 (harminc) napon belül kivizsgálja, és tájékoztatja Megrendelőt a vizsgálat eredményéről, valamint arról, hogy annak elutasítása esetén milyen jogorvoslati lehetőségek állnak a Megrendelő rendelkezésére.

b) Békéltető Testület

A Megrendelő panaszának elutasítása esetén jogosult az illetékes békéltető testülethez fordulni. Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testületnek a Budapesti Békéltető Testület minősül, melynek elérhetőségei az alábbiak:

Budapesti Békéltető Testület

Székhely: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

Weboldal: https://bekeltet.bkik.hu

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Online kérelem benyújtása: https://bekeltet.bkik.hu/urlap/kerelem-online-benyujtasa

Telefon: 06 (1) 488 21 31

A Megrendelő a lakóhelye, vagy szokásos tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét a https://mkik.hu/a-bekelteto-testuletek-teruleti-honlapjai weboldalon, az illetékes békéltető testület weboldalára mutató linkre kattintva érheti el.

c) Fogyasztóvédelmi hatóság

A fogyasztónak minősülő Megrendelő jogosult panasszal fordulni a Szolgáltató székhelye, illetve a Megrendelő lakó- vagy szokásos tartózkodási helye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz fogyasztói jogainak sérelme esetén. Az egyes fogyasztóvédelmi hatóságok elérhetőségei itt találhatók meg: https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/fogyasztovedelmi_hatosag. Szolgáltató kifejezetten felhívja a Megrendelő figyelmét arra, hogy a fogyasztók egyedi ügyeinek kivizsgálására és rendezésére a békéltető testület jogosult, azaz a fogyasztóvédelmi hatóság hivatalból átteszi az ilyen ügyeket minden esetben a békéltető testülethez, azok hozzá való beérkezését követően.

d) Az Európai Online Vitarendezési Fórum

Az Európai Unió által biztosított online vitarendezési platform valamennyi, az Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztó és az Unióban letelepedett kereskedő közötti, online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése érdekében nyújt alternatív vitarendezési fórumot. Az Európai Online Vitarendezési Platform https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU ezen a linken érhető el.

H) Szolgáltató felelősségvállalása

Szolgáltató vállalja, hogy a weboldal működésével és a kiszállítással kapcsolatos jelen ÁSZF által meghatározott rendelkezések, illetőleg a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalon közzétett információk körében, az ott megjelölteket magára nézve kötelezőnek tekinti, és azok teljesítéséért minden esetben úgy jár el, ahogy az az adott helyzetben általában elvárható.

Ha a Szolgáltató jelen ÁSZF alapján megillető valamely jogát nem gyakorolja, úgy a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak.

Szolgáltató kijelenti, hogy amennyiben a megrendelt termékek kiszállítása elháríthatatlan akadályba (pl.: árvíz, földrengés, közegészségügyi járvány stb.) ütközik, úgy a Megrendelőt ennek tényéről haladéktalanul tájékoztatja, illetve – amennyiben a kiszállítás lehetetlenné válik – a már előzetesen megfizetett termék ellenértékét a Megrendelő részére visszatéríti.

A weboldal működésében felmerülő hibából vagy hiányosságból (pl.: üzemzavar okán) eredő károkért Szolgáltató felelősséggel nem tartozik.

Szolgáltató minden esetben megfelelő, hatékony és hozzáférhető technikai eszközökkel biztosítja Megrendelő számára az adatbeviteli hibák azonosítását és kijavításának lehetőségét a megrendelés elektronikus elküldése előtt. Megrendelőnek minden megrendelés alkalmával lehetősége van az adatok ellenőrzésére, esetleges kijavítására, ennél fogva Szolgáltatót a hibás adatbevitelből eredő károkért felelősség nem terheli.

I) Megrendelő felelősségvállalása

Megrendelő tudomásul veszi, hogy a megrendelés – a jelen ÁSZF által meghatározottak szerinti – elküldése és az ÁSZF elfogadása, a részéről a Szolgáltató által tett ajánlat elfogadásának minősül, melyhez kötve van, és amellyel a Felek között létrejön a szerződés. Megrendelő tudomásul veszi, hogy a rendelés leadásával egyidejűleg – weboldalon rendeléskezelő felületén e célból elhelyezett jelölőnégyzet kipipálásával – jelen ÁSZF rendelkezéseit elfogadja, amelyben foglaltak be nem tartásával szerződésszegést követ el, melyért jogi felelősséggel tartozik. Megrendelő a rendelés leadásával egyidejűleg kijelenti, hogy a Szolgáltató által elkészített és közzétett Adatkezelési tájékoztató tartalmát megismerte, és a személyes adatok kezelésére vonatkozó tájékoztatást tudomásul vette.

Megrendelő kijelenti, hogy a megrendelés során megadott adatok a valóságnak megfelelnek, vállalja továbbá, hogy az általa leadott és a Szolgáltató által visszaigazolt rendelésben megrendelt termék(ek) átvételéről és ellenértékük megfizetéséről gondoskodik, az általa a rendelés során kiválasztott szállítási és a fizetési feltételeknek megfelelően. Amennyiben a kiszállítás a Megrendelő hibájából meghiúsul, úgy az ebből eredő esetleges többletköltségeket Megrendelő köteles megtéríteni Szolgáltató részére.

4) Egyéb rendelkezések

A) A Szolgáltató adatai

A www.printonit.hu weboldal üzemeltetője a VADOV Műszaki Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság, mint Szolgáltató.

Cégnév: VADOV Műszaki Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Rövidített cégnév: VADOV Kft.

Székhely: 1037 Budapest, Körtvélyes köz 6.

Cégjegyzékszám: 01-09-728237

Adószám: 13300757-2-41

Nyilvántartásba bejegyző bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Elektronikus elérhetőség, e-mail cím: www.printonit.hu, info@printonit.hu

Telefonszám: +36 30 501 2860

A szerződés nyelve: magyar

A www.printonit.hu weboldalon fellelhető információk, fényképek és szöveges tartalmak a VADOV Műszaki Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság tulajdonát képezik.

A weboldalon található fényképek és termékleírások, mint szellemi termékek felhasználására kizárólag a Szolgáltató jogosult, azok jogosulatlan másolása, továbbítása, vagy egyéb módon történő felhasználása nem megengedett.

B) Joghatóság és illetékesség

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó jogviszony tekintetében a magyar jog, így különösen a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm.rendelet, és az Európai Parlament és a Tanács 2016/679 Rendelete (általános adatvédelmi rendelet), valamint az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény, a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet, valamint a fogyasztó és vállalkozás közötti, az áruk adásvételére, valamint a digitális tartalom szolgáltatására és digitális szolgáltatások nyújtására irányuló szerződések részletes szabályairól szóló 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezései irányadók.

A felek között esetlegesen felmerülő vitás kérdéseket elsődlegesen peres eljáráson kívül, tárgyalások útján rendezik. Ha a felek közötti tárgyalások sikertelenek, vagy a vitarendezés előreláthatólag nem hoz megoldást, úgy mind a Szolgáltató, mind a fogyasztónak minősülő Megrendelő a polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény („Pp.”) szerint hatáskörrel rendelkező, illetékes bírósághoz fordulhat a felmerült jogvita elbírálása érdekében.

Jelen ÁSZF 2024. augusztus 2. napjától kezdődően, annak módosításáig vagy visszavonásáig hatályos.

VADOV Kft.
Szolgáltató

Ingyenes Kiszállítás
35.000 Ft feletti rendelésnél a szállítást mi álljuk!
Villámgyors Árajánlat
Küldd el logód, és 2 órán belül válaszolunk!
Mennyiségi Kedvezmények
Nagyobb rendelésnél még kedvezőbb árakat kapsz!
Prémium Minőség
Minőségi termékek, tartós és éles nyomat minden darabon.