Adatkezelési Tájékoztató

 1. Adatkezelési tájékoztató célja, hatálya

Jelen tájékoztató célja, hogy rögzítse a VADOV Kft. (székhely: 1037 Budapest, Körtvélyes köz 6., cégjegyzékszám: 01-09-728237, adószám: 13300757-2-41) (a továbbiakban: Adatkezelő vagy Társaság) által alkalmazott adatvédelmi és adatkezelési elveket, valamint azon adatvédelmi és adatkezelési politikát, melyet Társaságunk magára nézve kötelező érvényűnek ismer el.

Kiemelt figyelmet fordítunk arra, valamint megtesszük a szükséges intézkedéseket azért, hogy azok az érintettek – tekintet nélkül nemzetiségükre vagy lakóhelyükre –, akik szolgáltatásainkat igénybe veszik és ezzel kapcsolatban adják meg adataikat, vagy akikkel egyéb módon kerülünk kapcsolatba és kezeljük a rájuk vonatkozó személyes adatokat, az őket megillető jogokat és alapvető szabadságokat, így különösen személyes adataik védelméhez és a magánélethez szabadságához fűződő jogukat indokolatlan korlátozások nélkül tudják gyakorolni.

Ezen tájékoztató hatálya Társaságunk által – elektronikusan és papír alapon – végzett, a tájékoztatóban is felsorolt adatkezelési műveletekre terjed ki.

Felhívjuk az érintett személyek figyelmét arra, hogy Társaságunk nem ellenőrzi azt, hogy az érintettek által megadott személyes adatok megfelelnek-e a valóságnak. Minden érintett, aki személyes adatait Társaságunkkal megosztja, vagy azokhoz más módon hozzáférést enged, a jelen tájékoztatóban írtak szerint, a személyes adatinak közlésekor felelősséget vállal azért, hogy kizárólag saját személyes adatainak megismerését teszi lehetővé, amelyekről az érintett jogosult rendelkezni. Abban az esetben, ha az érintett a fentiektől eltérően jár el, úgy ezzel kapcsolatban minden felelősség kizárólagosan az érintett személyt terheli.

2. Adatkezelőre vonatkozó információk

A jelen tájékoztatóban feltüntetett személyes adatokat Társaságunk adatkezelőként kezeli. Az érintettek Társaságunkkal az alábbi elérhetőségeken keresztül tudják felvenni a kapcsolatot:

Név: VADOV Műszaki Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Székhely és levelezési cím: 1037 Budapest, Körtvélyes köz 6.

Telefonszám: info@printonit.hu

E-mail cím: +36 30 501 2860

3. Fogalom-meghatározások

–       Személyes adat: közvetlen vagy közvetett módon azonosított vagy azonosítható természetes személyre („érintett”) vonatkozó bármely információ.

–       Adatkezelés: a személyes adatokon vagy adatállományokon automatizált vagy nem automatizált módon végzett bármely művelet vagy műveletek összessége, így a gyűjtés, rögzítés, rendszerezés, tagolás, tárolás, átalakítás vagy megváltoztatás, lekérdezés, betekintés, felhasználás, közlés továbbítás, terjesztés vagy egyéb módon történő hozzáférhetővé tétel útján, összehangolás vagy összekapcsolás, korlátozás, törlés, illetve megsemmisítés.

–       Adatkezelő: a VADOV Kft., aki a személyes adatok kezelésének céljait és eszközeit önállóan vagy másokkal együtt meghatározza.

–       Adatfeldolgozás: az adatkezelési műveletekkel összefüggésben, a személyes adatokon technikai feladatok elvégzése, függetlenül az alkalmazott módszertől és eszköztől, illetve az alkalmazás helyétől.

–       Adatfeldolgozó: az a természetes vagy jogi személy, aki az adatkezelő megbízásából és nevében a személyes adatokat kezeli.

–       Érintetti hozzájárulás: az érintett akaratának önkéntes, konkrét és megfelelő tájékoztatáson alapuló és egyértelmű kinyilvánítása, amellyel az érintett nyilatkozat vagy a megerősítést félreérthetetlenül kifejező cselekedet útján jelzi, hogy beleegyezését adja az őt érintő személyes adatok kezeléséhez.

–       Nyilvántartási rendszer: a személyes adatok bármely módon tagolt állománya, amely meghatározott ismérvek alapján hozzáférhető.

–       Adatkezelés korlátozása: a tárolt személyes adatok megjelölése jövőbeli kezelésük korlátozása céljából.

–       Címzett: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, akivel vagy amellyel a személyes adatot közlik, függetlenül attól, hogy harmadik fél-e.

–       Álnevesítés: a személyes adatok olyan módon történő kezelése, amelynek következtében további információk felhasználása nélkül többé már nem állapítható meg, hogy a személyes adat mely konkrét természetes személyre vonatkozik, feltéve hogy az ilyen további információt külön tárolják, és technikai és szervezési intézkedések megtételével biztosított, hogy azonosított vagy azonosítható természetes személyekhez ezt a személyes adatot nem lehet kapcsolni.

–       Felügyeleti hatóság: egy tagállam által a GDPR 51. cikkének megfelelően létrehozott független közhatalmi szerv, független hatóság; Magyarországon a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság.

–       Adatvédelmi incidens: a biztonság olyan sérülése, amely a továbbított, tárolt vagy más módon kezelt személyes adatok véletlen vagy jogellenes megsemmisítését, elvesztését, megváltoztatását, jogosulatlan közlését vagy az azokhoz való jogosulatlan hozzáférést eredményezi.

–       Cookie: más néven „süti”, ún. anonim látogatásazonosító, melyet az Adatkezelő a honlapot megtekintő érintettek által a böngészés során használt eszközön elhelyez és visszaolvas. A cookie olyan egyedi adatsor, melynek alkalmazásával menthetők a honlapon alkalmazott beállítások, és nyomon követhető, hogy mely felhasználó honnan, hogyan látogatott a honlapra, továbbá ott milyen műveleteket hajtott végre. Az ilyen adatsor önmagában semmilyen módon nem alkalmas a felhasználó azonosítására, személyes adatot nem tartalmaz, funkciója csakis a böngészés megkönnyítése.

4. Adatkezelés módja, elvei

Minden személyes adatot, melyet az Adatkezelő kezel, közvetlenül az érintettektől szerzi meg. Ezek alapján az Adatkezelő csakis azokat a személyes adatokat tárolja adatbázisaiban, illetve használja fel meghatározott célokra, melyeket az érintettek maguk bocsátanak az Adatkezelő rendelkezésére. Adatkezelő személyes adatokat semmilyen forrásból nem gyűjt, továbbá személyes adatokhoz harmadik személyek adattovábbítása útján sem jut.

A kezelt adatokhoz kizárólag az Adatkezelő erre feljogosított munkavállalói férhetnek hozzá, a munkaköri feladataik teljesítéséhez feltétlenül szükséges mértékben és ideig.

A személyes adatokhoz továbbá az Adatkezelő részére olyan szolgáltatást nyújtó vállalkozások férhetnek hozzá korlátozott körben, akik adatfeldolgozónak minősülnek. A tájékoztató 9. fejezetében az Adatkezelő részletes felvilágosítást ad arról, hogy közös adatkezelésre, illetve adattovábbításra mely esetekben és milyen személyes adatok vonatkozásában kerül sor. A 8., 9. és a 10. fejezetben feltüntetésre kerülnek azon adatkezelési műveletek, amikor az Adatkezelő úgy működik együtt harmadik személyekkel, hogy az adatkezelési szempontból mindegyik felet önálló adatkezelőnek kell tekinteni.

Jelen tájékoztatóban felsorolt személyes adatokat az Adatkezelő, mint nyomtatott termékek (póló, pulóver, sapka stb.) tervezésével, gyártásával és forgalmazásával foglalkozó társaság, kizárólag ezen tervezési, gyártási, forgalmazási, valamint az ehhez kapcsolódó kiegészítő tevékenységei körében, minden esetben egyedileg meghatározott adatkezelési céloknak megfelelően használja fel.

Az adatkezelés módjának meghatározásakor, valamint a teljes adatkezelési folyamat során az Adatkezelő végrehajtja mindazokat az intézkedéseket, amelyek segítségével biztosítható az adatvédelmi elvek érvényesülése, és az érintett személyek jogainak védelme.

Adatkezelő a tudomására jutott összes személyes adat kezelését jogszerűen és tisztességesen, valamint oly módon végzi, hogy az adatkezelés teljes időtartama alatt az érintett természetes személyek számára is átlátható legyen.

Az Adatkezelő tevékenysége során a személyes adatok gyűjtésére csak a jelen tájékoztatóban egyértelműen meghatározott, jogszerű célokból kerülhet sor. Adatkezelő továbbá figyelmet fordít arra, hogy semmilyen felvett személyes adatot se kezeljen a tájékoztatóban kifejtett célokkal össze nem férhető módon.

Az Adatkezelő kizárólag az egyes adatkezelési célok szempontjából megfelelő és lényeges, a célok eléréséhez feltétlenül szükséges személyes adatokat kezeli. Adatkezelő arra törekszik, hogy az általa tárolt és kezelt személyes adatokat mindig naprakészen tartsa, ennek érdekében pedig mindent megtesz a pontatlan vagy helytelen adatok minél előbbi helyesbítése vagy törlése érdekében.

Adatkezelő a felvett személyes adatokat addig tárolja, ameddig az adatkezelés előre meghatározott céljainak eléréséhez szükséges. Az adatok kezelése során Adatkezelő megtesz minden olyan intézkedést, melyek ahhoz szükségesek, hogy az Adatkezelő garantálni tudja az adatok biztonságát és védelmét.

Adatkezelő minden esetben, ha az érintettek által átadott adatokat ezen tájékoztatóban meghatározott, eredeti céljától eltérően akarja felhasználni, erről előzetesen, írásban tájékoztatja a jogosultat, továbbá biztosítja az érintetteket arról, hogy ebben az esetben is rendelkezik az adatok kezelését lehetővé tevő jogalappal.

A jogszabályi kötelezettségünknek eleget téve, a Társaságunk által végzett adatkezelési tevékenységekről nyilvántartást vezetünk. Az adatkezelési nyilvántartás tartalmazza többek között az Adatkezelő elérhetőségét, az egyes adatkezelések célját, az adatkezeléssel érintett személyek és személyes adatok felsorolását, azon személyek megnevezését, akikkel az adatokat közlik.

5. Adatkezelő weboldalán folytatott tevékenységekhez kapcsolódó adatkezelés

Tájékoztatjuk az érintetteket, hogy a Printonit weboldalán, megtalálható termékekre vonatkozó ajánlatkéréshez, valamint a termékek megvásárlására vonatkozó adásvételi szerződések tartalmának meghatározásához, a szerződés megkötéséhez, a szerződéses jogviszonyból fakadó kötelezettségek teljesítéséhez, valamint a szerződéssel kapcsolatos, Társaságunk jogszerű igényeinek érvényesítéséhez személyes adatok kezelése szükséges.

Tájékoztatjuk, hogy a weboldalunkon ajánlatot kérő érintetteknek az alábbi személyes adatokat kell megadniuk: cégnév (amennyiben jogi személy az ajánlatkérő), (kapcsolattartó) neve, (kapcsolattartó) e-mail címe, (kapcsolattartó) telefonszáma, elkészítendő termékek és mennyiségük.

A fent felsorolt személyes adatok kezelése feltétlenül szükséges ahhoz, hogy fel tudjuk venni Önnel a kapcsolatot, valamint a lehető leggyorsabban és legegyszerűbben el tudjunk készíteni az Ön számára egy egyedi, személyre szabott árajánlatot a megrendelni szándékozott termékekről. Személyes adatainak kezelése tehát az Ön hozzájárulásán alapul.

Felhívjuk figyelmét arra, hogy amennyiben Ön ezen személyes adatait nem adja meg, Társaságunk nem tud Önnel kapcsolatba lépni, hogy elkészítse Ön számára az egyedi árajánlatot.

Tájékoztatjuk továbbá az érintetteket, hogy amennyiben Társaságunk ajánlatát elfogadják, az adásvételi szerződés megkötéséhez és a szerződéses jogviszonyból fakadó kötelezettségek teljesítéséhez (pl.: a megrendelt termékek kiszállítása) a fent felsorolt személyes adatokon túl további adatokat kell megadniuk, így: szállítási cím, számlázási cím, adószám (amennyiben jogi személy a szerződést kötő fél).

A fent felsorolt további személyes adatok kezelése elengedhetetlenül szükséges ahhoz, hogy a megrendelt termékeket elkészíthessük és értékesíthessük Önnek, továbbá ahhoz is, hogy a megrendelt áruk ellenértékét – a szerződésből származó díjat – kiszámlázhassuk, majd pedig a termékeket kiszállíthassuk. Személyes adatainak kezelése tehát Társaságunk és Ön között létrejövő szerződéses kapcsolaton alapul.

Tájékoztatjuk, hogy személyes adatait a szerződés teljesítése körében abból a célból is kezeljük, hogy Társaságunk által nyújtott szolgáltatás igénybevételére vonatkozó információkat az Ön részére eljuttassuk, így többek között értesítsük Önt a megrendelés feldolgozásának állásáról, valamint annak sikeres elkészítéséről, illetve tájékoztassuk a kiszállítás pontos dátumáról. Fel kívánjuk hívni a figyelmét arra, hogy ezen tájékoztató jellegű levelek sem hírlevélnek, sem egyéb marketing vagy reklám célú megkeresésnek nem minősülnek, azok elküldéséhez az érintettek külön hozzájárulása nem szükséges.

Felhívjuk a figyelmét arra, hogy amennyiben a fent felsorolt személyes adatait nem, vagy csak részben bocsátja rendelkezésünkre, úgy – a szerződés teljesítéséhez szükséges alapvető információk hiányában – nem áll módunkban szerződést kötni Önnel.

Ha Ön Társaságunk árajánlattát elfogadja, úgy a szerződéses kapcsolat létrehozása, valamint a szerződés fenntartása és teljesítése érdekében megadott személyes adatokat Társaságunk a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény („Számvtv.”) 169. § (2) bekezdésében előírt kötelezettsége alapján a számlákat és a könyvelés részét képező vevőkről készített nyilvántartást Társaságunk a számla kiállításától, illetve a nyilvántartás elkészítésétől számított 8 évig köteles olvasható formában megőrizni, erre tekintettel a számlán szereplő személyes adatokat (név, számlázási cím, megvásárolt termékek, vételár, fizetési mód), valamint a vásárlástörténeti adatokat is kezeljük a fenti időtartam elteltéig.

Tájékoztatjuk, hogy a fent felsorolt adatokat abból a célból is kezeljük, hogy – az Ön esetleges önkéntes teljesítésének hiányában – a szerződésből eredő vételár-követelésünk érvényesítésére irányuló jogi eljárásokat meg tudjuk indítani. Az adatok kezelésének jogalapja ezen cél esetében Társaságunk ahhoz fűződő jogos érdeke, hogy az Önnel szemben fennálló követelést érvényesíteni tudjuk.

A fenti személyes adatok Társaságunkat megillető jogos érdek alapján történő kezelése érdekében elvégeztük az érdekmérlegelési tesztet a kötelező adatvédelmi előírásoknak megfelelően. Az érdekmérlegelési teszt során összevetettük a saját és az érintettek oldalán fennálló jogos érdekeket és alapvető jogokat, amelynek eredményeképpen megállapításra került, hogy Társaságunknak a szerződésekből eredő követelések érvényesítéséhez szükséges adatok kezelését megalapozó jogos érdeke erősebb és fontosabb, mint az érintetteknek azon érdeke, hogy ezen adataikat az adatkezelő ne ismerhesse meg, illetve ne kezelhesse. Ezen adatok kezelésének hiánya ugyanis ellehetetlenítené Társaságunknak a szerződés teljesítésének hiányában az érintettel szemben fennálló jogszerű követelés érvényesítését, ami indokolatlanul hátrányos helyzetet idézne elő Társaságunk számára. Szavatoljuk, hogy ezen adatok kezelésére csakis abban az esetben kerül sor, ha az érintettel szemben Társaságunknak olyan lejárt és esedékessé vált követelése áll fenn, amelynek érvényesítését az érintettel szemben megkezdte. A fentiek alapján a Társaságunk részéről az adatkezeléshez fűződő érdek törvényes, egyértelmű és valós, így a jogos érdek fennállása megállapítható.

Társaságunk jogos érdekén alapuló adatkezelésének vonatkozásában, Önnek joga van, hogy saját helyzetével kapcsolatos okokból, bármikor tiltakozzon az adatkezeléssel szemben. A tiltakozási joggal kapcsolatos információkat a tájékoztató 12. fejezetének F. pontjában találja.

Tájékoztatjuk továbbá, hogy ha a létrejövő szerződés alapján Önnel szemben követelésünk áll fenn, úgy az igény érvényesítése érdekében megindított eljárások lefolytatásához elengedhetetlenül szükséges személyes adatai átadásra kerülnek a behajtásban közreműködő harmadik személy (jogi képviselő) részére.

Termékértékelések

Azon érintettek személyes adatait is kezeljük, akik a külön e-mailben a termékekre vonatkozó értékelést adnak. Az értékelés az érintett e-mail címének és termékkel kapcsolatos véleményének megadása feltétlenül szükséges. Amennyiben az érintett cégnevét, nevét, titulusát, illetve szabadszavas véleményében további személyes adatokat is feltüntet, úgy ezen adatokat is kezeli Társaságunk.

A fenti adatok kezelésének célja, hogy Társaságunk az érintettnek az értékelését a Weboldalon meg tudja jeleníteni, illetve megbizonyosodjon arról, hogy az értékelés nem robottól származik.

Az érintett Társaságunk számára külön e-mailben értékelheti az általunk elkészített termékeket, illetve Társaságunk által nyújtott szolgáltatást, ezen e-mail elküldésével hozzájárulnak személyes adataik kezeléséhez.

Az adatkezelés addig tart, amíg az érintett az erre vonatkozó hozzájárulását vissza nem vonja. Felhívjuk az érintettek figyelmét arra, hogy az adatkezeléshez adott hozzájárulás visszavonása esetén a termékhez kapcsolódó értékelést a továbbiakban nem tudjuk megjeleníteni a Printonit weboldalán. Tájékoztatjuk továbbá, hogy a hozzájárulás visszavonása nem érinti az ezt megelőzően végzett adatkezelésünk jogszerűségét. A hozzájárulás visszavonására vonatkozó részletes tájékoztatás a jelen tájékoztató 12. fejezetének G. pontjában található.

A Weboldalon ún. sütiket, más néven „cookie”-kat alkalmazunk, amelyek a Weboldalon böngészésnek folyamatát egyszerűsítik, valamint rendszeradminisztrációs, statisztikai és marketing célokra szolgálnak.

A minél testreszabottabb kiszolgálás érdekében a Weboldal látogatóinak böngészés céljából használt eszközén ún. anonim látogatásazonosítót (cookie/süti) helyezünk el és olvasunk vissza. A süti egy olyan egyedi adatsor, melynek alkalmazásával menthetők a honlapon alkalmazott beállítások, valamint nyomon követhető, hogy mely felhasználó honnan és hogyan látogatott a honlapra, illetve ott milyen műveleteket hajtott végre. Minezek következtében a cookie alapvető funkciója a böngészés elősegítése és könnyebbé tétele.

A Weboldalon alkalmazott cookie-k – tárolási idejükre tekintettel– az alábbi kategóriákba sorolhatók:

–       átmeneti (session) cookie: az átmeneti sütik az érintett látogatása után automatikusan törlődnek. Ezeknek a cookie-knak az a céljuk, hogy a Weboldal hatékonyabban és biztonságosabban tudjon működni, ezért elengedhetetlenek ahhoz, hogy a Weboldal egyes funkciói vagy egyes alkalmazások megfelelően működjenek. A munkamenet lezárultáig érvényes sütik a böngésző bezárásáig kerülnek rögzítésre a látogató által használt eszközön.

–       állandó (persistent) cookie: állandó sütit is használhatunk a jobb felhasználói élmény biztosítása érdekében (pl. optimalizált navigáció nyújtása, Weboldal biztonságos felületeihez való hozzáférés biztosítása, Weboldalon folytatott aktivitás elemzése). Ezek a cookie-k hosszabb ideig kerülnek tárolásra a böngésző cookie file-jában. Ennek időtartama attól függ, hogy a látogató internetes böngészőjében milyen beállításokat alkalmaz. A meghatározott érvényességi idővel rendelkező állandó sütik törlésükig, de legkésőbb érvényességi idejük lejáratáig tárolódnak az érintett eszközén.

A Weboldalra belépő érintetteket figyelmét azonnal kifejezetten felhívjuk arra, hogy a Weboldalon cookie-kat használ Társaságunk.

Ha az érintett ellátogat Weboldalunkat, úgy a böngészés során használt eszközén, illetve a böngészőjében települő, elengedhetetlenül szükséges sütik által gyűjtött személyes adatok kezelésének jogalapja Társaságunk jogos érdeke. E jogalap alkalmazásához elvégeztük az érdekmérlegelési tesztet, melynek során összevetettük egymással a Társaságunk oldalán fennálló, a személyes adatok kezelését megalapozó jogos érdeket, valamint az érintettek ahhoz fűződő érdekét, hogy adataik kezelésére ne kerüljön sor. Az érdekmérlegelési teszt alapján a megállapításra került, hogy a cookie-k által gyűjtött adatok kezeléséhez fűződő jogos érdekünk ténylegesen fennáll, és elsőbbséget élvez az érintettek oldalán fennálló azon jogos érdekkel szemben, hogy a Weboldal megfelelő működéséhez elengedhetetlenül szükséges sütik segítségével végzett adatkezelés hatálya ne terjedjen ki rájuk.

Azok a cookie-k, melyek a Weboldal működéséhez nem elengedhetetlenül szükségesek, kizárólag akkor települnek érintett által használt eszközre, illetve böngészőjébe, és gyűjtenek adatokat az érintettről, ha ezek alkalmazásához és az adatkezeléshez az érintett a Weboldalon megjelenő ún. cookie panel megfelelő gombjaira kattintva – az általunk biztosított tájékoztatás birtokában – kifejezetten hozzájárul. Az érintetteknek lehetőségük van arra, hogy hozzájárulásukat egységesen, valamennyi süti vonatkozásában adják meg, de dönthetnek úgy is, hogy csak egy bizonyos típusú cookie használatát engedélyezik.

A Weboldalon alkalmazott sütik elnevezéséről, céljáról, szolgáltatójáról, típusáról és lejáratáról a cookie panelen nyújtunk tájékoztatást, mely a ’Bővebben’ gombra kattintva tekinthető meg.

Felhívjuk az érintettek figyelmét arra, hogy a cookie-kat törölhetik saját eszközeikről, illetve – a Weboldal használatához elengedhetetlenül szükséges sütik kivételével – letilthatják böngészőjükben azok alkalmazását, azonban ebben az esetben előfordulhat, hogy a Weboldal egyes szolgáltatásait nem, vagy csak korlátozottan tudják igénybe venni. A cookie-k kezelésére általában a böngésző Eszközök/Beállítások menüjében az Adatvédelem menü alatt, cookie, süti vagy nyomkövetés megnevezéssel van lehetőség. Az alábbi linkekre kattintva az érintettek – az általuk használt böngésző típusától függően – további segítséget kaphatnak a fenti beállítások elvégzéséhez:

–  Google Chrome:

  • https://support.google.com/accounts/answer/61416?hl=hu&co=GENIE.Platform%3DDesktop&oco=1

– Mozilla Firefox:

  • https://support.mozilla.org/hu/kb/sutik-informacio-amelyet-weboldalak-tarolnak-szami

– Microsoft Internet Explorer:

  • https://support.microsoft.com/hu-hu/windows/cookie-k-t%C3%B6rl%C3%A9se-%C3%A9s-kezel%C3%A9se-168dab11-0753-043d-7c16-ede5947fc64d

– Microsoft Edge:

  • https://support.microsoft.com/hu-hu/microsoft-edge/cookie-k-t%C3%B6rl%C3%A9se-a-microsoft-edge-ben-63947406-40ac-c3b8-57b9-2a946a29ae09

– Safari (Apple Mac számítógépen):

  • https://support.apple.com/hu-hu/guide/safari/sfri11471/mac

– Safari (egyéb Apple okos eszközön):

  • https://support.apple.com/hu-hu/HT201265

Amennyiben nem szeretné, hogy az Ön által használt végberendezéseken a fenti célból cookie-k elhelyezésére kerüljön sor, úgy ezt Társaságunk részére írásban az info@printonit.hu e-mail címen vagy postai úton Társaságunknak címezve, a Vadov Kft., 1037 Budapest, Körtvélyes köz 6. levelezési címre küldve jelezheti.

A cookie-k által rögzített felhasználási adatok rögzítésének célja egyrészről az, hogy Társaságunk az érintettek által a honlapon folytatott tevékenységekről, megtekintett tartalmakról statisztikai kimutatásokat készítsen, a Weboldalt a felhasználói élmény javítása érdekében fejleszteni tudja, valamint a honlap látogatói, felhasználói számára testreszabott hirdetéseket jelenítsen meg.

7. Panaszkezeléssel és a bejelentett szavatossági igények kezelésével összefüggésben kezelt személyes adatok

Biztosítjuk a Társaságunktól vásárló természetes személyek számára a Printonit weboldalán megtalálható, és megvásárolt termékekkel, azok értékesítésével kapcsolatos panasztétel lehetőségét mind szóban – jegyzőkönyv felvétele mellett –, mind pedig írásban.

A szóbeli panasz megtétele alkalmával Társaságunk az érintett nevét, lakcímét; írásban a fenti adatokon túl az érintett saját elhatározásból megadott további személyes adatokat kezeli. Az adatkezelés jogalapja Társaságunkra vonatkozó jogi kötelezettség teljesítése, amelyet az Fgytv. 17/A. § (3) – (6) bekezdései írnak elő.

Társaságunkhoz panaszt benyújtó érintettek adatainak kezelése azon célból történik, hogy a jegyzőkönyvbe mondott vagy írásos panaszt a jogszabály által meghatározott határidőn belül Társaságunk ki tudja vizsgálni, és meg tudja válaszolni. A szóbeli panasz során felvett jegyzőkönyvben szereplő személyes adatokat, és az írásbeli panasz beadványában, valamint az erre adott válaszban megjelölt személyes adatokat – a jogi előírásoknak eleget téve – szóbeli panasz esetén a jegyzőkönyv felvételétől, írásbeli panasz esetén pedig a megválaszolástól számított 3 évig kezeljük.

Amennyiben a weboldalon megtalálható valamely terméket megvásárló természetes személy a vásárlást követően Társaságunkkal szemben szavatossági igényt érvényesít, úgy kezeljük az igényérvényesítő nevét, lakcímét, a megvásárolt termék megnevezését, vételárát, a vásárlás időpontját, a hiba bejelentésének időpontját és leírását, az érvényesíteni kívánt jogot, illetve az igény rendezésével kapcsolatos adatokat. Ezen adatok kezelésének jogalapja a Társaságunkat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) XXIV. fejezete, a 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet, valamint a 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet szerint terhelő jogi kötelezettségek teljesítése.

Az adatkezelés célja, hogy Társaságunk az érintetti igények elbírálása érdekében intézkedni tudjon, felvegye a kapcsolatot az érintettekkel, illetve tájékoztassa az igényérvényesítő személyeket a kérelemük elbírálásáról. Az érintettek szavatossági jogaik érvényesítése érdekében megadott személyes adatok kezelését Társaságunk az erre vonatkozó jegyzőkönyv felvételétől számított 3 évig kezeli a 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet 4. § (6) bekezdése alapján.

8. Társaságunk közösségi oldalainak fenntartásához kapcsolódó adatkezelések

Ha Ön a „Printonit.hu – Nyomasd Velünk” név alatt működő Facebook oldalunkat (https://www.facebook.com/profile.php?id=61554350098239), „printonit.hu” név alatt működő Instagram oldalunkat (https://www.instagram.com/printonit.hu/) és/vagy a Társaság hivatalos TikTok oldalát (https://www.tiktok.com/@printonit), követi, kedveli, illetve közösségi oldalainkon olyan tevékenységet folytat, ami adatainak megadásával jár – különösen, de nem kizárólagosan az ott elhelyezett tartalmak kedvelése, a tartalmakhoz való hozzászólás vagy a tartalmak megosztása  – az Ön személyes adatait a Társaság jogos érdeke alapján kezeljük.

A fent felsorolt esetekben az adatkezelés azokra az adatokra terjed ki, amelyeket Ön az adott közösségi oldal felhasználójaként a saját profiljában nyilvánosként jelölt meg, tett közzé, illetve amit Ön saját elhatározásából Társaságunkkal közvetlenül megoszt közösségi oldalunkon folytatott tevékenységei alkalmával – többek között a tartalmakhoz történő hozzászólásban. Ezen adatok kezelésének célja, hogy közösségi oldalainkat megfelelő módon tudjuk működtetni és kezelni, illetve biztosítani tudjuk azok folyamatos fenntartását, működtetését.

Ahhoz, hogy az Ön személyes adatait a Társaság jogos érdeke alapján kezelhessük, lefolytattuk az érdekmérlegelési tesztet, melynek során megvizsgáltuk a Társaságunk oldalán fennálló és az adatkezelést megalapozó jogos érdekeket, valamint az adatkezeléssel érintettek érdekeit, illetve az adatkezeléshez fűződő jogait és alapvető szabadságait. Ezen érdekeket szembe állítva arra a következtetésre jutottunk, hogy az érintettek, így többek között az Ön adatainak kezelését lehetővé tevő jogos érdekünk ténylegesen fennáll és erősebb, mint az érintettek ahhoz fűződő érdeke, hogy az adott közösségi oldalon létrehozott fiókjukhoz tartozó profilban nyilvánosként közzétett, illetve Társaságunkkal közvetlenül megosztott adataikat ne kezeljük a fent meghatározott célból.

A személyes adatok kezelése nélkül ugyanis közösségi oldalainkat nem tudnánk üzemeltetni és fenntartani, mivel annak szerves és nélkülözhetetlen velejárója – valamennyi fent felsorolt közösségi oldal rendszeréből és felépítéséből fakadóan –, hogy az oldalainkon tevékenységet végző érintettek adatait megismerjük és kezeljük.

Tekintettel arra, hogy az érintettek személyes adatait jogos érdekünk alapján kezeljük, így Ön bármikor tiltakozhat az adatkezelés ellen. Tájékoztatjuk, hogy ilyen tiltakozási kérelem benyújtása nem jelenti automatikusan az adatkezelés befejezését és adatainak azonnali törlését. A törlésre csak azt után kerül sor, ha a kérelem megvizsgálását követően azt állapítjuk meg, hogy az adatkezelést nem indokolják olyan kényszerítő erejű jogos érdekek, melyek elsőbbséget élveznek az Ön jogos érdekeivel, jogaival, szabadságaival szemben, vagy amelyek jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez szükségesek.

Ha az Ön személyes adatait a jelen tájékoztatóban részletezett más célból és/vagy jogalap fennállása mellett is kezeljük, tiltakozási kérelmének elfogadása, valamint teljesítése csak a jelen pontban írt célból folytatott adatkezelési tevékenységünkre fog kiterjedni. Ha Ön írásban kéri tőlünk, biztosítjuk az érdekmérlegelési folyamatot részletesen bemutató teszt megismerésének lehetőségét.

Személyes adatainak kezelése mindaddig az időpontig tart, amíg adatainak kezelése – összhangban annak céljával – az adott közösségi oldalunk, melyhez az adatkezelés kapcsolódik, megszüntetésre nem kerül vagy Ön úgy nem dönt, hogy törli a közösségi oldalon létrehozott saját profilját/fiókját, melyben adatai közzétételre kerültek vagy az adatkezeléssel szemben Ön tiltakozik.

9. Adatkezelés a Magyar Posta Zrt.-vel és a BOXY Logisztikai Zrt.-vel való együttműködés során

Társaságunk annak érdekében, hogy a webáruházban forgalmazott termékeket az érintettek számára eljuttassa, a Magyar Posta Zrt. (székhely: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6., cégjegyzékszám: 01-10-042463) postai küldeményforgalmi (MPL) és egyéb szolgáltatásait veszi igénybe, valamint a BOXY Logisztikai Zrt.-vel (székhely: 1036 Budapest, Lajos utca 48-66. B., cégjegyzékszám: 01-10-141253) működik együtt.

A személyes adatok kezelésének célja ebben az esetben az, hogy Társaságunk az érintettel elektronikus úton kötött adásvételi szerződésből fakadó kötelezettségét teljesíteni tudja.

Társaságunk csak ilyen módon tudja azokat a megrendelt termékeket eljuttatni azoknak az érintettek számára, akik a Printonit weboldalán megtalálható termékekre Társaságunktól árajánlatot kértek, és amely árajánlatot elektronikus úton elfogadták, valamint ezzel összefüggésben a termékeket meg is rendelték Társaságunktól (szerződéskötés), továbbá a vevőt csak így tudjuk tájékoztatni a termék kiszállításáról, ha az érintett nem személyes átvételi módot választott, hanem a termékek kiszállítását kérte. A személyes adatok kezelésének jogalapja az érintettek és Társaságunk között, a termék megvásárlásával létrejövő adásvételi szerződéses kapcsolat.

Magyar Posta Zrt. részére az érintettek alábbi adatai kerülnek átadásra: név vagy cégnév, szállítási cím, telefonszám, e-mail cím, megrendelt termékek összértéke, csomag súlya, megrendelés száma. BOXY Logisztikai Zrt. részére az érintettek alábbi adatai kerülnek átadásra: név, szállítási cím, telefonszám, e-mail cím, csomag súlya.

Az érintettek adatainak átadása ahhoz szükséges, hogy Társaságunk garantálni tudja a Magyar Posta Zrt., illetve a BOXY Logisztikai Zrt. szolgáltatásának igénybevétele útján az érintett személyek által a webáruházban megvásárolt termékek kiszállítását az érintettek részére.

Felhívjuk valamennyi adatkezeléssel érintett személy figyelmét arra, hogy mind Társaságunk, mind pedig a Magyar Posta Zrt. és a BOXY Logisztikai Zrt. önálló adatkezelőként jár el az érintettek fent felsorolt személyes adatainak kezelése során. Társaságunk, a Magyar Posta Zrt., és a BOXY Logisztikai Zrt. egyaránt kötelesek az általuk végzett adatkezelési tevékenység gyakorlása során megfelelni a GDPR, illetve a hatályos magyar adatvédelmi jogszabályok rendelkezéseinek, biztosítani a személyes adatok biztonságos kezelését, és megfelelő tájékoztatást nyújtani az érintettek számára az adatkezeléssel összefüggésben.

Tájékoztatjuk továbbá az érintetteket, hogy személyes adataik kezelésével összefüggésben őket megillető jogokat bármikor jogosultak gyakorolni Társaságunk, a Magyar Posta Zrt., és a BOXY Logisztikai Zrt. vonatkozásában, és mindegyikükkel szemben is, erre vonatkozó kérelmüket Társaságunknál a jelen tájékoztató 12. fejezeténben írtak szerint, míg a Magyar Posta Zrt.-nél, illetve a BOXY Logisztikai Zrt.-nél azok saját adatkezelési tájékoztatójában írtak szerint terjeszthetik elő.

A Magyar Posta Zrt. adatkezelési tájékoztatója elolvasható erre a linkre kattintva: https://www.posta.hu/adatkezelesi_tajekoztato

A BOXY Logisztikai Zrt. adatvédelmi tájékoztatója elérhető itt: https://boxy.hu/adatkezeles

Tájékoztatjuk az érintetteket, hogy a BOXY Logisztikai Zrt. a megrendelt termékek kiszállítását saját szerződött alvállalkozói útján végzi. A BOXY Logisztikai Zrt. alvállalkozói részére – akik adatfeldolgozónak minősülnek – az érintettek alábbi adatai kerülnek átadásra: cégnév/név, szállítási cím, telefonszám, e-mail cím. Azon adatfeldolgozónak minősülő alvállalkozó személyéről, akinek az érintett adatai átadásra kerülnek, a BOXY Logisztikai Zrt. nyújt további felvilágosítást az érintett kérelmére.

10. Hozzáférés a személyes adatokhoz, adattovábbítás

Tájékoztatjuk az érintetteket, hogy a jelen tájékoztatóban meghatározott személyes adatok elektronikus formátumú kezelése esetén az adatok összegyűjtése és tárolása a Társaságunk, a VADOV Kft. (székhely: 1037 Budapest, Körtvélyes köz 6., cégjegyzékszám: 01-09-728237, adószám: 13300757-2-41) által működtetett szerveren történik, mely szerver Társaságunk székhelyén található.

Az elektronikus formában rögzített adatokhoz való hozzáférés, valamint az adatokon történő bármilyen művelet végzése kizárólag a VADOV Kft. számára kialakított, egységes számítógépes platform használatával lehetséges. A platform, illetve az azon futó, adatkezeléshez használt programok elérése Társaságunk erre feljogosított munkavállalói számára – egyedi felhasználónév és jelszó használatával – biztosított.

A személyes adatokat tartalmazó papír alapú dokumentumokat Társaságunk saját székhelyén tárolja, megfelelő adatbiztonsági intézkedések mellett.

Ha Társaságunk valamely érintettel szemben fennálló követelését jogi úton érvényesíti, vagy az érintettek kezdeményeznek Társaságunkkal szemben olyan eljárásokat vagy panaszt, megkeresést nyújtanak be, amelyek megfelelő elintézéséhez Társaságunk jogi segítséget vesz igénybe, úgy az érintettek bizonyos adatai a Társaságunkkal együttműködésben álló ügyvédi irodarészére átadásra kerülnek azzal, hogy az ügyvédi iroda ezen személyes adatok kezelése során önálló adatkezelőként jár el. Az átadásra kerülő személyes adatok körét általánosságban nem lehet meghatározni, ugyanis ezt befolyásolja az a körülmény, hogy Társaságunk milyen ügy vonatkozásában vesz igénybe jogi segítséget, és ezen jogi feladatok ellátásához mely adatok kezelése szükséges. Társaságunk garantálja, hogy kizárólag azon személyes adatok átadására kerül sor, melyek a jogi eljárások lefolytatásához feltétlenül szükségesek. A Társaságunkkal együttműködésben álló, az érintettek adataihoz címzettként hozzáféréssel rendelkező ügyvédi iroda elérhetőségi adatairól kérelemre tájékoztatást nyújtunk.

Tájékoztatjuk továbbá az érintetteket, hogy azon adatok vonatkozásában, melyekhez az érintettek „Printonit.hu – Nyomasd Velünk” név alatt működő Facebook oldalunkon, illetve a „printonit.hu” név alatt működő Instagram oldalunkon kifejtett tevékenységének eredményeként jutunk hozzá, nem kizárólag Társaságunk minősül adatkezelőnek; az adatokat ebben az esetben a Meta Platforms Ireland Limited (székhely: 4 Grand Canal Square, Grand CanalHarbour, D2 Dublin, Írország) társasággal közösen kezeljük.

Felhívjuk az érintettek figyelmét arra, hogy mind Társaságunk, mind pedig a Meta Ireland Ltd. köteles az általuk végzett adatkezelési tevékenység gyakorlása során megfelelni a GDPR, illetve a hatályos magyar ágazati adatvédelmi jogszabályok rendelkezéseinek, továbbá biztosítani a személyes adatok biztonságos kezelését, és megfelelő tájékoztatást nyújtani az érintettek számára az adatkezeléssel összefüggésben. A közös adatkezelés vonatkozásában az érintett az őt megillető jogokat bármikor gyakorolhatja – választása szerint – akár Társaságunkkal, akár a Meta Platforms Ireland Limited társasággal szemben azzal, hogy ha az érintett kérelmét Társaságunknál terjeszti elő, úgy arra a jelen tájékoztató 12. fejezetében írtak irányadók.

A Meta Platforms Ireland Limited által folytatott adatkezelési tevékenységekről az alábbi linkeken található részletes tájékoztatás:

–         https://www.facebook.com/policies/cookies/

–         https://www.facebook.com/privacy/explanation/

–         https://help.instagram.com/519522125107875

–         https://www.facebook.com/help/instagram/1896641480634370

Amennyiben Társaságunk részére hivatalos megkeresés érkezik – az adatátadás okának megjelölésével – a jogszabály által erre feljogosított hatóság vagy bíróság részéről, meghatározott személyes adatok kötelező átadására vonatkozóan, ebben az esetben Társaságunk ezen kötelezettségének teljesítése érdekében köteles és jogosult a hatóság, illetve bíróság által kért személyes adatokat továbbítani.

Tájékoztatjuk továbbá az adatkezeléssel érintetteket, hogy adataikat a jelen fejezetben írtakon túl sem az Unión belül, sem harmadik országba nem továbbítjuk sem adatkezelők, sem nemzetközi szervezetek, sem egyéb címzettek részére.

11. Tájékoztatás érdekmérlegelésről

Tájékoztatjuk az érintetteket, hogy az általunk megjelölt célok elérése érdekében az alábbi adatkezelési tevékenységeket jogszerűen végezzük, hiszen a személyes adatok kezelését lehetővé tevő adatkezelői jogos érdek fennállását igazoló érdekmérlegelési tesztet elvégeztük, és annak eredményeként megállapítottuk, hogy Társaságunknak az adatok kezeléséhez fűződő érdeke ténylegesen fennáll, továbbá hangsúlyosabb, mint az érintettek ahhoz fűződő érdeke, hogy adataikat ne kezeljük.

Érdekmérlegelési teszt elvégzésére került sor:

–       azon érintettek adatainak kezelése esetében, akik az Társaságunktól vásárolnak, és az adásvételi szerződésből eredő fizetési kötelezettségüknek nem tesznek eleget. Az adatok jogos érdeken alapuló kezelésének célja, hogy azon érintettekkel szemben, akik az Társaságunkkal megkötött adásvételi szerződés alapján a megvásárolt termék Társaságunkat megillető vételárát nem fizetik meg, Társaságunknak a fenti, szerződésből eredő vételár-követelése érvényesítésére irányuló jogi eljárás eredményesen megindítható és lefolytatható legyen.

–       azon érintettek adatainak kezelése esetében, akiknek az adatai Társaságunk hivatalos közösségi média felületeinek üzemeltetése és fenntartása körében jutnak tudomásunkra. A személyes adatok kezelése szükségszerűen és elválaszthatatlanul együtt jár ezen oldalak fenntartásával és üzemeltetésével – azok rendszeréből és felépítéséből fakadóan – azzal, hogy az adatkezelés nem terjed túl azokon az adatokon, melyet az érintett saját felhasználói profiljában nyilvánosként tüntetett fel, illetve amelyeket kifejezetten megosztott Társaságunkkal ezen oldalakon keresztül.

–       azon érintettek adatainak kezelése esetében, akik Weboldalunkra látogatnak, és akiknek böngészőjében, illetve böngészéshez használt eszközén az oldal működéséhez elengedhetetlenül szükséges cookie-k települnek, amelyek az érintettre vonatkozó adatokat gyűjtenek és tárolnak el. A sütik alkalmazása – ezzel összefüggésben a személyes adatok kezelése – feltétlenül szükséges ahhoz, hogy a Weboldal megfelelően tudjon működni, és alapvető funkcióit az oldalt felkeresők használni tudják.

–       azon érintettek adatainak kezelése esetében, akiket a Társaságunkkal szerződést kötő partnerek saját kapcsolattartójukként jelölnek ki, és adják meg e személyek adatait. Az adatok kezelése teszi lehetővé, hogy a partnerrel való kapcsolatelvétel, illetve folyamatos kapcsolattartás meg tudjon valósulni. Az adatok kezelésének hiányában jelentős mértékben megnehezülnének a szerződő felek közötti közvetlen egyeztetések, ami adott esetben a szerződéses kötelezettségek határidőben történő teljesítését is veszélyeztetheti.

–       azon érintettek adatainak kezelése esetében, akik Társaságunkhoz telefonon vagy e-mailben fordulnak, és akiknek a hívásban elhangzó, illetve a híváshoz kapcsolódó adatait, valamint nevét, e-mail címét, illetve az általuk megadott további adatait kezeljük. Ha ugyanis nem kezelhetnénk azoknak az adatait, akik kérdéssel vagy észrevétellel keresik fel Társaságunkat, úgy nem tudnánk a hozzánk forduló érintetteknek visszajelzést adni kérdéseiket, észrevételeiket illetően, ami ahhoz vezetne, hogy megítélésünk a fogyasztók szemében Társaságunk hátrányára változna, hiszen olyan kép alakulna ki bennük, hogy Társaságunk olyan vállalkozás, aki nem foglalkozik a hozzá fordulókkal.

Társaságunk ugyan nem köteles telefonos vevő-, illetve ügyfélszolgálat működtetésére, azonban annak érdekében, hogy a fogyasztók ne csak írásban, hanem szóban is jelezhessék kérdéseiket, észrevételeiket, panaszaikat, kifogásaikat, telefonvonalat tartunk fenn. Jogos érdekünk fennáll és elsőbbséget élvez azon érintettek oldalán fennálló, az adatkezelés ellen ható érdekekkel szemben, akik jelzik panaszaikat, kifogásaikat, így jelzik elállási szándékukat, vagy csak érdeklődnek; ha ezen érintettek adatait nem kezelhetnénk, úgy nem tudnánk sem ellenőrizni, sem bizonyítani, hogy a Társaságunkat a fogyasztókkal szemben terhelő kötelezettségek teljesítésére – munkatársaink részéről – sor került-e.

A részletes érdekmérlegelési teszt megismerésének lehetőségét a jogos érdeken alapuló adatkezeléssel érintettek számára, erre irányuló írásbeli kérelem esetén korlátozás nélkül biztosítjuk.

12. Érintettek jogai, a joggyakorlás menete

Az általunk folytatott adatkezelési tevékenység során garantáljuk valamennyi érintett számára, hogy a jelen tájékoztatóban felsorolt személyes adataik kezeléséhez fűződő jogaikat teljeskörűen, indokolatlan korlátozás vagy akadályozás nélkül tudják gyakorolni.

Társaságunk gondoskodik arról, hogy minden érintett számára biztosított legyen az adatokhoz való hozzáférési jog, a törlés, helyesbítés és az adatkezelés korlátozásához fűződő jog, a tiltakozáshoz való jog, hozzájárulás visszavonására vonatkozó jog és az adathordozhatóság joga gyakorlásának, valamint az adatkezeléssel szembeni jogorvoslat benyújtásának lehetősége az alábbiak szerint.

A. Az adatokhoz való hozzáférés

Tájékoztatjuk, hogy Ön érintettként jogosult arra, hogy az általunk folytatott adatkezelésre vonatkozó információkról, valamint az adatkezeléssel érintett személyes adatairól felvilágosítást kapjon. Ennek érdekében írásos kérelme alapján rendelkezésére bocsátjuk az Önről kezelt adatok másolatát, valamint tájékoztatjuk többek között az adatkezelés céljáról, azon címzettekről, akikkel személyes adatait közöljük, az adattárolás tervezett időtartamáról, valamint az adatkezelés során Önt megillető jogokról, jogorvoslati lehetőségekről.

Felhívjuk figyelmét, hogy a kérelem teljesítése első alkalommal ingyenes, azonban az azonos tárgyban benyújtott újabb kérelem benyújtása, illetve rövid időn belül további másolatok igénylése esetén Társaságunk jogosult díjat felszámítani. A díj pontos mértékéről a kérelemre adott válaszunkban tájékoztatjuk. Felhívjuk a figyelmét továbbá arra, hogy Társaságunk adatmásolat kiadása iránti kérelmét csak abban az esetben és olyan mértékig tudja teljesíteni, amennyiben az nem sérti más természetes személyek jogait és szabadságait.

B. Jog a kezelt adatok pontosságához, teljességéhez és naprakész voltához

Ön érintettként jogosult arra, hogy az általunk kezelt adatai megfeleljenek a pontosság, teljesség és naprakészség követelményeinek. Annak érdekében, hogy ezen jogának érvényesülését biztosítani tudjuk, évente egy alkalommal írásban személyes adatai ellenőrzése, frissítése érdekében megkereshetjük Önt. Kérjük, hogy segítse munkánkat azzal, hogy amennyiben adatai időközben megváltoztak, úgy ezt jelezze nekünk írásban az info@printonit.hu, vagy a Vadov Kft., 1037 Budapest, Körtvélyes köz 6. címen.

C. Az adatok helyesbítéséhez való jog

Amennyiben az érintett tudomására jut, hogy adatait pontatlanul kezeljük, bármikor kérheti a személyes adatok helyesbítését, vagy az érintett által hiányosnak ítélt adatok kiegészítését a megfelelő, illetve hiányzó adatok megadásával írásban az info@printonit.hu, vagy a Vadov Kft., 1037 Budapest, Körtvélyes köz 6. címen.

D. Az adatok törléséhez való jog

Az érintett kérelmére indokolatlan késedelem nélkül töröljük az érintettről tárolt és kezelt személyes adatokat, ha az alábbi esetek bármelyike az adatkezelés vonatkozásában fennáll:

–       az adatkezelés célja megszűnt, vagy

–       az érintett visszavonta hozzájárulását és nem állapítható meg más jogalap az adatok további kezelésére, vagy

–       az érintett tiltakozik a jogos érdeken alapuló adatkezelés ellen, és nincs olyan elsőbbséget élvező ok, ami a további adatkezelést indokolná, vagy

–       jogellenes adatkezelés történt, vagy

–       jogszabály írja elő a Társaságunk számára az adatok törlését.

Felhívjuk az érintettek figyelmét arra, hogy az ún. elfeledtetéshez való jog is megilleti az érintetteket, mely szélesebb körben biztosítja személyes adatainak hozzáférhetetlenné tételét. Amennyiben e jogosultságával élni kíván az érintett, úgy minden lehetséges informatikai megoldást felhasználunk azért, hogy az érintett személyes adatai semmilyen formában ne álljanak Társaságunk rendelkezésére. Töröljük személyes adatait tartalmazó elektronikus fájlokat az eltárolt biztonsági mentésekből, és ezzel egyidejűleg a személyes adatait tartalmazó papír alapú dokumentumokat is megsemmisítjük. Amennyiben az adatok törlése valamilyen okból nem lehetséges, úgy az adatok anonimizálásához szükséges műveleteket végezzük el.

Az érintett kérelme alapján Társaságunkkal szerződéses kapcsolatban álló adatfeldolgozókat kötelezzük arra, hogy az érintettről kezelt személyes adatokat töröljék.

Kérjük az érintetteket, vegyék figyelembe, hogy törlési kérelmüket nem tudjuk teljesíteni akkor, ha a személyes adatok kezelése jogi érdek (pl. szerződésen alapuló követelés) érvényesítése és védelme, a véleménynyilvánítás és a tájékoztatáshoz való jog gyakorlása, a jog által előírt kötelezettség teljesítése vagy feladat végrehajtása, statisztikai, kutatási cél teljesítése miatt, illetve népegészségügyi közérdek alapján szükséges.

Tájékoztatjuk továbbá az érintetteket, hogy tekintettel arra, hogy személyes adataikat egyidejűleg több különböző célból is kezeljük, így amennyiben személyes adataiknak törlése iránti kérelmet terjesztenek elő, úgy az nem feltétlenül fogja azt eredményezni, hogy személyes adataikat egyáltalán nem kezeljük tovább; csak a kérelmében meghatározott célból folytatott adatkezelési tevékenységünket fogja érinteni az adattörlési kötelezettség. 

A fentiek alapján kifejezetten felhívjuk az érintettek figyelmét arra, hogy a Számvtv. 169. § (2) bekezdésében előírt kötelezettségünk alapján a számlákat és a könyvelés részét képező vevőkről készített nyilvántartást Társaságunk a számla kiállításától, illetve a nyilvántartás elkészítésétől számított 8 évig köteles olvasható formában megőrizni, erre tekintettel a számlán szereplő személyes adatok törlésére irányuló kérelemnek kizárólag a fenti, kötelező határidő elteltét követően tudunk eleget tenni.

Kifejezetten felhívjuk minden érintett figyelmét arra, hogy a személyes adatok törlésére irányuló érintteti kérelem teljesítését követően, a személyes adatok többé már nem állíthatók helyre.

E. Adatkezelés korlátozásának joga

Az érintett korlátozhatja személyes adatainak Társaságunk általi kezelését az alábbi esetekben és időtartamra:

–       ha az érintett vitatja Társaságunk által kezelt személyes adatai pontosságát, akkor a kifogásolt adatok pontosságának Társaságunk általi ellenőrzéséig;

–       ha az érintett megítélése szerint jogellenes adatkezelés történt, és ezért kifejezetten kéri, hogy adatait ne töröljük;

–       Társaságunknak már nincs szüksége a személyes adatokra az általunk meghatározott célból, de azokat az érintett jogi igényeinek előterjesztése, érvényesítése vagy védelme érdekében igényli;

–       ha az érintett tiltakozott a jogos érdeken alapuló adatkezelés ellen; ilyen esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik, amíg megállapításra nem kerül, hogy Társaságunk vagy harmadik felek jogos érdekei elsőbbséget élveznek-e az érintett jogos érdekeivel és alapvető szabadságaival szemben.

Amennyiben az érintett kérelme megalapozottnak minősül, úgy erről tájékoztatjuk mindazon címzetteket, akikkel a személyes adatait korábban közöltük. Felhívjuk az érintettek figyelmét, hogy az adatkezelés korlátozása esetén Társaságunk személyes adataikat továbbra is tárolja.

Ha az érintett az adatkezelést korlátozását kérte, úgy Társaságunk az adatokat – a tárolás kivételével – csak akkor kezelheti, ha az érintett ehhez hozzájárult, vagy az adatkezelés jogi igények előterjesztése, érvényesítése vagy védelme, vagy ha azt más természetes, illetve jogi személy jogainak védelme indokolja, vagy az fontos uniós vagy állami közérdek miatt szükséges. Tájékoztatjuk az érintetteket, hogy amennyiben az adatkezelés korlátozásának indoka már nem áll fenn, úgy a korlátozás feloldásáról, és annak időpontjáról legkésőbb a feloldást megelőző 15 nappal írásban értesítjük.

F. Tiltakozás az adatkezelés ellen

Az érintett saját helyzetével kapcsolatos okokból bármikor tiltakozhat az adatkezelés ellen, ha arra Társaságunk vagy harmadik fél jogos érdeke alapján került sor. Felhívjuk az érintettek figyelmét, hogy ebben az esetben Társaságunk adataikat nem kezeli tovább, feltéve, hogy más jogalap nem áll fenn, ami az adatok kezelését Társaságunk számára lehetővé teszi, vagy adataiknak kezelést nem indokolják olyan kényszerítő erejű jogos okok, amelyek elsőbbséget élveznek az érintetteket érintettként megillető érdekekkel, jogokkal és szabadságokkal szemben, vagy amelyek jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez kapcsolódnak.

A tiltakozáshoz való jog az érintetteket abban az esetben is megilleti, ha az adatkezelés Társaságunk közvetlen üzletszerzési érdekeit szolgálja. Tájékoztatjuk továbbá az érintetteket, hogy abban az esetben, ha az érintett tiltakozik személyes adatai közvetlen üzletszerzési célból történő kezelése ellen, úgy adatait Társaságunk további vizsgálat lefolytatása nélkül, haladéktalanul törli, és a jövőben ebből a célból nem kezeli.

G. Hozzájárulás visszavonásának joga

Az érintett jogosult arra, hogy személyes adatainak kezelésére vonatkozó hozzájárulását bármikor visszavonja írásban, az info@printonit.hu e-mail címre vagy a Vadov Kft., 1037 Budapest, Körtvélyes köz 6. postacímre küldött nyilatkozatával. Nem vonatkozik az írásbeliség követelménye a sütik által az érintett hozzájárulása alapján gyűjtött személyes adatok kezelésére; ilyen esetben a hozzájárulás visszavonásához elegendő az, ha az érintett a cookie panel megfelelő gombjaival jelzi erre vonatkozó döntését.

Felhívjuk az érintettek figyelmét arra, hogy a hozzájárulás visszavonása Társaságunk ezt megelőzően folytatott adatkezelési tevékenységének jogszerűségét nem befolyásolja.

H. Az adathordozhatóság joga

Adathordozhatósághoz való joga alapján az érintetteknek lehetőségük van arra, hogy azokról a személyes adatokról, amelyeket az érintettek hozzájárulásuk alapján vagy az érintettel kötött szerződés teljesítése érdekében kezelünk, és amelyek vonatkozásában automatizált módon történik az adatkezelés, tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban tájékoztatást kérjen és kapjon, továbbá jogosult arra, hogy ezen adatok közvetlen továbbítását kérje az érintettek által megjelölt adatkezelő részére.

Tájékoztatjuk továbbá az érintetteket, hogy Társaságunk – az adatok biztonsága érdekében – pdf formátumban adja át a kezelt személyes adatokról szóló fenti tájékoztatást. Felhívjuk az érintettek figyelmét arra, hogy Társaságunk nem ellenőrzi annak az adatkezelőnek a személyét, akinek az érintett kérelme alapján a személyes adatokat továbbítjuk, így az adatokat fogadó adatkezelési tevékenységével összefüggésben az érintettenél felmerülő bármely kárért vagy más hátrányos jogkövetkezményért felelősségünket kizárjuk.

I. Az érintett kérelmének elbírálása

Tájékoztatjuk az érintetteket, hogy személyes adataiknak kezelésével, illetve a fenti, A. – H. pontokban felsorolt jogaiknak gyakorlásával összefüggésben Társaságunkhoz benyújtott valamennyi kérelmet –tartalomtól függetlenül – azok beérkezését követően haladéktalanul megvizsgáljuk, és a kérelem elbírálásáról írásban indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb annak a Társaságunkhoz való beérkezését követő 1 hónapon belül, írásban tájékoztatjuk az érintetteket.

Felhívjuk az érintettek figyelmét arra, hogy a kérelem összetettségére vagy Társaságunkhoz beérkező érintetti kérelmek számára tekintettel a fenti válaszadási határidőt legfeljebb további 2 hónappal meghosszabbíthatjuk. Ha az érintett ügyében határidő-hosszabbításra kerülne sor, úgy – a késedelem okának megadásával – a kérelem kézhezvételétől számított 1 hónapon belül írásban fogjuk tájékoztatni az érintettet. A fenti határidő-hosszabbítás nem illeti meg Társaságunkat akkor, ha a kérelem alapján megítélésünk szerint adatvédelmi intézkedés megtételére nincs szükség. Ebben az esetben kérelmet 1 hónapon belül megválaszoljuk, és egyben tájékoztatjuk az intézkedés elmaradásának okairól, illetve a jogorvoslati lehetőségekről.

Az érintett kérelemének megválaszolása, illetve annak teljesítése érdekében tett intézkedésekért Társaságunk díjat nem számít fel, kivéve abban az esetben, ha a kérelmet megalapozatlanul vagy ismételten azonos tartalommal terjeszti elő; ezen esetekben a felmerülő adminisztratív költségekkel arányban álló, ésszerű mértékű díjat számítunk fel. A díj pontos mértékéről a kérelemre adott válaszunkban tájékoztatjuk az érintettet.

Kifejezetten felhívjuk az érintettek figyelmét arra, hogy személyes adataiknak védelméhez fűződő jogaiknak gyakorlására vonatkozó kérelmüket, az adatokhoz való jogosulatlan hozzáférések elkerülése érdekében, kizárólag személyazonosságuknak egyértelmű megállapítását követően tudjuk teljesíteni. Személyazonosságuknak kétséget kizáró megállapítása érdekében kérjük az érintetteket, hogy papír alapú beadványukban minden esetben tüntessék fel legalább az alábbi adatokat: név, lakcím, e-mail cím, elektronikus úton beküldött kérelmüket pedig nevüknek és lakcímüknek megjelölésével, a korábban Társaságunk részére megadott e-mail címükről küldjék el.

 J. Jogorvoslati lehetőségek

Valamennyi esetben törekszünk az érintettek személyes adatainak jogszerű, és az érintettek kérésének megfelelő kezelésére, ezért amennyiben Ön elégedetlen az adatkezelésünkkel, úgy forduljon bizalommal munkatársainkhoz a jelen tájékoztatóban feltüntetett elérhetőségek bármelyikén.

Kérjük az érintetteket, hogy kérelmüket minden esetben írásban nyújtsák be. A panaszos ügyének kivizsgálását annak beérkezését követően haladéktalanul megkezdjük, és legkésőbb 1 hónapon belül indokolással ellátott döntésben tájékoztatjuk az érintettet kérelme elbírálásának eredményéről, illetve a kérelem alapján Társaságunk által tett intézkedésekről.

Amennyiben az érintett álláspontja szerint személyes adatainak Társaságunk általi kezelése nem volt jogszerű, úgy panaszával a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (székhely: 1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11., levelezési cím: 1363 Budapest, Pf. 9., e-mail cím: ugyfelszolgalat@naih.hu) is fordulhat. A panasz befogadására és elbírálására, valamint a hatósági eljárás lefolytatására vonatkozó szabályokat a https://www.naih.hu honlapon érhetik el az érintettek.

Tájékoztatjuk továbbá az érintetteket, hogy amennyiben a Hatóság döntésével nem ért egyet, vagy a Hatóság a panaszát határidőben nem vizsgálja ki, illetve nem tájékoztatja az érintettet 3 hónapon belül a panaszával kapcsolatos eljárási fejleményekről vagy annak eredményéről, úgy jogorvoslat érdekében a Hatóság székhelye szerint illetékes bírósághoz, a Fővárosi Törvényszékhez (cím: 1055 Budapest, Markó u. 27., postacím: 1363 Budapest, Pf. 16.) fordulhat.

Amennyiben az érintett megítélése szerint Társaságunk – adatainak nem megfelelő kezelésével – megsértette személyes adatainak kezeléséhez fűződő jogait, úgy jogorvoslatért a Fővárosi Törvényszékhez (cím: 1055 Budapest, Markó u. 27., postacím: 1363 Budapest, Pf. 16.) fordulhat, vagy saját lakóhelye, illetve tartózkodási helye szerint illetékes törvényszék eljárását kezdeményezheti. Tájékoztatjuk az érintetteket, hogy a Törvényszék előtt a jogi képviselet kötelező, ezért igényüket csak megfelelő jogi képviselet mellett tudják érvényesíteni. Az illetékes bíróságokról az alábbi linken tájékozódhatnak: https://birosag.hu/birosag-kereso.

Tájékoztatjuk továbbá az érintetteket, hogy abban az esetben, ha Társaságunk vagy az általunk megbízott adatfeldolgozó a hatályos adatvédelmi előírásokat be nem tartva kezelte személyes adataikat, amelynek eredményeképpen az érintettet vagyoni kár éri, úgy az illetékes bíróság előtt kártérítés, míg nem vagyoni kár elszenvedése esetén sérelemdíj iránti igényt terjeszthet elő Társaságunkkal vagy megbízott adatfeldolgozónkkal szemben azzal, hogy az adatfeldolgozó csak akkor felel a kárért, ha nem tartotta be az adatfeldolgozókra vonatkozó kötelező jogszabályi előírásokat vagy az adatkezelő utasításait. Az érintett kártérítésre vonatkozó igényét érvényesítheti – választása szerint – Társaságunk vagy a jogsértő adatfeldolgozó székhelye szerint, illetve saját lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes bíróság előtt. Az illetékes bíróságot és elérhetőségét az alábbi linkre kattintva találja meg: https://birosag.hu/birosag-kereso.

13. Adatkezelő által meghozott adatbiztonsági intézkedések

Társaságunk mindent megtesz azért, hogy az általunk kezelt összes személyes adat megfelelő szintű biztonságát garantálni tudjuk. A legmegfelelőbb adatbiztonsági intézkedés kiválasztása minden esetben egyedileg, az adatok vonatkozásában fennálló és valószínűsíthető kockázat figyelembevétele és értékelése alapján történik.

Társaságunk a személyes adatok biztonságos kezelése érdekében gondoskodik arról, hogy az adatok kezelését lehetővé tevő rendszerek, adatbázisok, felületek, alkalmazások vonatkozásában az adatkezelés időtartama alatt mindvégig biztosított legyen ezek bizalmas jellege, a rendszerek, adatbázisok, felületek, alkalmazások fel legyenek szerelve a szükséges védelemmel, továbbá ellenállók legyenek bármiféle jogosulatlan beavatkozás, támadás ellen, valamint a véletlen adatmegsemmisüléssel, adatvesztéssel szemben.

Tájékoztatjuk az érintetteket, hogy az adatbiztonsági előírások maradéktalan érvényesülése érdekében valamennyi, az adatok biztonságának megőrzésére bevezetett intézkedés hatékonyságát rendszeresen ellenőrzi.

Felhívjuk továbbá az érintettek figyelmét arra, hogy az adatkezelés során alkalmazott rendszereket és eszközöket úgy választottuk ki, hogy azok képesek és alkalmasak legyenek arra, hogy egy esetleges adatvédelmi incidens bekövetkezése esetén valamennyi személyes adathoz való hozzáférést, valamint azok megfelelő időn belül történő helyreállítását biztosítsák. Társaságunk minden adatkezelési műveletet megelőzően, valamint az adatkezelés teljes időtartama alatt folyamatosan figyelemmel követi és értékeli a személyes adatok vonatkozásában az adott pillanatban fennálló, a valószínűsíthető kockázati tényezőket, különösen azokat a kockázatokat, melyek az általunk felvett, tárolt, továbbított, vagy más módon kezelt adatok véletlen vagy jogellenes megsemmisítésével, módosításával, elvesztésével vagy az adatok jogosulatlan személyek általi megismerésével járhatnak.

Társaságunk annak érdekében, hogy a személyes adatokhoz hozzáféréssel rendelkező természetes és jogi személyek kizárólag Társaságunk, mint az adatok kezelője által adott kötelező erejű utasításoknak megfelelően járjanak el, folyamatosan ellenőrizzük ezen személyeket.

Tájékoztatjuk az érintetteket, hogy Társaságunk informatikai rendszere és hálózata egyaránt védett a számítógéppel támogatott csalás, kémkedés, szabotázs, vandalizmus, tűz és árvíz, továbbá a számítógépvírusok, a számítógépes betörések és a szolgálatmegtagadásra vezető támadások ellen.

Társaságunk az adatkezeléssel érintett tevékenységei során a személyes adatok biztonságát és védelmét többek között az alábbi intézkedések útján biztosítja:

–       az alkalmazott informatikai rendszer és hálózat vonatkozásában egyaránt biztosított a csalás, kémkedés, a számítógépes vírusok és egyéb kártevők, az illetéktelen behatolások, illetve a szolgáltatásmegtagadásra vezető támadások elleni védelem (tűzfal alkalmazása, vírusirtó programok telepítése);

–       valamennyi személyes adatot tartalmazó fájl-ról napi rendszerességgel biztonsági mentés készítése;

–       személyes adatokat tartalmazó adatbázis elérésének korlátozása kizárólag erre jogosult alkalmazottak számára;

–       az érintettek által megadott személyes adatokat a jelen tájékoztatóban meghatározott adatkezelési célonként elkülönítve kezeljük;

–       Társaságunk megfelelő technikai intézkedésekkel biztosítja, hogy az érintettek személyes adatait, valamint a Társaságunk által gyűjtött és kezelt felhasználási adatokat egymással ne lehessen összekapcsolni.

14. Adatvédelmi incidensek kezelése

Felhívjuk az érintettek figyelmét, hogy a Társaságunk által bevezetett, és a személyes adatok kezelésének teljes folyamata alatt érvényesülő adatbiztonsági intézkedések ellenére is előfordulhatnak olyan esetek, amelyek az általunk kezelt és tárolt adatokat veszélyeztethetik (adatvédelmi incidensek).

Tájékoztatjuk az érintetteket, hogy Társaságunk a személyes adatokat érintő incidens bekövetkezése esetén gondoskodik arról, hogy az incidens bejelentése haladéktalanul, de legkésőbb annak felfedezésétől számított 72 órán belül megtörténjen a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság felé, kivéve azt az esetkört, ha az incidens valószínűsíthetően nem jár kockázattal a természetes személyek jogaira és szabadságaira nézve. Tájékoztatjuk továbbá az érintetteket, hogy Társaságunk ezen esetben is eleget tesz az incidens nyilvántartására vonatkozó kötelezettségének.

Kérjük az érintetteket, hogy ne lepődjenek meg akkor, ha adatvédelmi incidenssel kapcsolatos értesítést kapnak Társaságunktól, ilyenkor csak eleget teszünk annak a szabálynak, amely előírja az érintettek tájékoztatását olyan adatvédelmi incidensek esetén, amelyek valószínűsíthetően magas kockázatot jelentenek az adattulajdonosok jogaira és szabadságaira nézve. Ilyen magas kockázat különösen, ha az incidens érzékenynek tekintendő adatkört érintenek (pl. különleges adatok, érinttet pénzügyi helyzetére vonatkozó információk, személyiséglopásra vagy az érinttetek társadalmi megítélésére alkalmas adatok). Ezen tájékoztató levél tartalmazni fogja a Társaságunk által kijelölt adatvédelemi felelős nevét és elérhetőségét, az incidens jellegét és következményeit, valamint a következmények kiküszöbölése, és az esetlege káros hatások megszüntetése érdekében már megtett vagy kilátásba helyezett intézkedéseket.

Minden, személyes adatokkal foglalkozó, munkatársunktól megköveteljük, hogy munkája során az adatvédelmi incidensek mielőbbi felderítése és megszüntetése érdekében Társaságunk által kialakított és bevezetett intézkedési tervet követve járjon el.

Tájékoztatjuk továbbá az érintetteket, hogy a bejelentés mellett az összes incidensről jegyzőkönyvet veszünk fel, illetve központi nyilvántartást vezetünk, amelyek tartalmazzák a problémás esetek leírását, azok minősítését és érintettekre gyakorolt hatását, valamint azok mielőbbi megszüntetése, továbbá nemkívánatos hatásai kiküszöbölése érdekében tett intézkedéseket.

Társaságunk természetesen gondoskodik továbbá arról is, hogy mindazon adatfeldolgozók, akikkel adatkezelési tevékenysége során együttműködünk, az irányadó jogszabályok rendelkezéseinek megfelelően ugyancsak teljesítsék mind a náluk felmerült incidensek jelentésére, mind pedig azok dokumentálására vonatkozó kötelezettségüket.

15. Adatkezelési tájékoztató módosítása

Társaságunk fenntartja magának a jogot arra, hogy a jelen adatkezelési tájékoztatót egyoldalúan bármikor módosítsa. Jelezni kívánjuk, hogy az adatkezelési tájékoztató módosításáról az érintetteket a Weboldalon, külön figyelemfelhívás mellett tájékoztatjuk.

 16. Alkalmazott jogszabályok

A jelen adatkezelési tájékoztató elkészítésekor Társaságunk minden, az adatkezelési tevékenység végzését illetően irányadó, kötelező előírást, így különösen az alábbi jogszabályok rendelkezéseit vette alapul:

–       Európai Parlament és a Tanács 2016/679 Rendelete („Általános Adatvédelmi Rendelet” vagy „GDPR”)

–       az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény („Infotv.”)

–       a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”)

–       a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény („Grtv.”)

–       elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény („Elkertv.”)

–       a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV. törvény („Kertv.”)

–       a személy- és vagyonvédelmi, valamint a magánnyomozói tevékenység szabályairól szóló 2005. évi CXXXIII. törvény („Szvmt.”)

–       a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény („Fgytv.”)

–       a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet

–       a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet

–       a fogyasztó és vállalkozás közötti, az áruk adásvételére, valamint a digitális tartalom szolgáltatására és digitális szolgáltatások nyújtására irányuló szerződések részletes szabályairól szóló 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény („Számvtv.”)

–       az adózás rendjéről szóló 2017. évi CL. törvény („Art.”)

–       az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény („Áfatv.”)

–       a személyi jövedelemadóról szóló 1995. évi CXVII. törvény („Szjatv.”)

–       a panaszokról, a közérdekű bejelentésekről, valamint a visszaélések bejelentésével összefüggő szabályokról szóló 2023. évi XXV. törvény

Ingyenes Kiszállítás
35.000 Ft feletti rendelésnél a szállítást mi álljuk!
Villámgyors Árajánlat
Küldd el logód, és 2 órán belül válaszolunk!
Mennyiségi Kedvezmények
Nagyobb rendelésnél még kedvezőbb árakat kapsz!
Prémium Minőség
Minőségi termékek, tartós és éles nyomat minden darabon.